kaman5151 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Witam, Auto cierpi na szarpanie, wypadanie zapłonów w przedziale obrotów 2,5 - 3,5 tyś. Auto posiada instalacje LPG. Zarówno na PB jak i na LPG występuje szarpanie natomiast zauważyłem, że na PB jakby mniej. O to lista błędów która pojawiła się dzisiaj po podpięciu komputera: Control Module Part Number: 4B0 906 018 BF Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002 Software Coding: 05051 Work Shop Code: WSC 07777 6 Znalezione: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal P1523 - 35-10 - - - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 35-10 - - - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent 18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction P1606 - 35-10 - - - Intermittent Po skasowaniu wykonałem logi na PB i LPG. Po logach na LPG zawsze wracał jeden błąd, na PB to nie występowało: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent Poniżej linki do logów dynamicznych: PB : http://vaglogi.pl/log-002_033_020_rn1r8.html http://vaglogi.pl/log-115_118_Dlk6iT.html LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_020_LaQjY6.html http://vaglogi.pl/log-115_118_4a2TeQn.html http://vaglogi.pl/log-014_015_016_FjRET.html W grupie 14/15 widać że występuje wypadanie na 1 cylindrze. Postanowiłem zamienić cewki miejscami aby zobaczyć czy nie przeskoczy dalej (Rozumiem ze pierwszy cylinder zaczyna się od strony paska rozrządu? czyli pierwszy od nas jak stoimy przed maską?) Po zmianie dalej problem występuje na 1 więc to nie cewki. Z góry dzięki za jakiekolwiek rady.
k232 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Coś ta sonda nie za wysoko pracuje ? Cały czas 0,700V przynajmniej..
kaman5151 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2018 Nie mam pojęcia. Wy jesteście eksperci Co wypadało by zrobić?
przem8 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 (edytowane) Tu jest sonda wąskopasmowa i pod obciążeniem powinna pokazywać w granicach 0,8V. Te wypadania są tylko na lpg? Jeśli tak to pewnie wina wtryskiwacza lpg. Spróbuj zamienić go miejscami. Możliwe, że błąd jest spowodowany złym wyregulowaniem lpg. Edytowane 21 Czerwca 2018 przez przem8
kaman5151 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2018 Wypadanie jest na tym i na tym.
k232 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Coś widzę, że w 1 logu na LPG przepływomierz przekłamuje delikatnie. Przy 2720 rpm pokazuje 56 g/s, troszkę chyba za mało bo później już idzie dobrze.
Łukasz13 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Sprawdz szczelność dolotu i przepływkę czy nie jest założony jakiś zamiennik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się