ksky Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Witam zgromadzonych forumowiczów. Od początku zaczynając, po kupnie samochodu (silnik BFB) kilka miesięcy temu przy zapłonie i odpalaniu słyszałem czasem dźwięk z tyłu, który okazał się pompa paliwową, która po dwóch miesiącach padła. Wymieniłem pompę na używana, problem ustał, jak reką odjął (fakt ten może być istotny), w międzyczasie też kontrolnie wymieniłem filtr paliwa na Knechta, co się okazało poprzedni był w fatalnym już stanie, niewymieniany długi czas. Mineły dwa tygodnie, padł filtr. Paliwo lało się ciurkiem na zewnątrz, przewody, odpowietrzniki i tak dalej również zalane z tego co mówił mechanik, jednym słowem tragedia. Zamówiłem nowy filtr, tym razem Manna, ze względu na brak dostępności w pobliżu ORI, i po przejechaniu kilkuset metrów odezwała się pompa. Z tym, że wyje teraz bez przerwy. Zaczyna chwilę po starcie i odpuszcza tylko podczas hamowania bądź czasem luzu. Wiem, że nikt z was mi nie zdiagnozuje problemu, ale wierzę, że może nakieruje na rozwiązanie którym niekoniecznie musi być pompa. Czytałem gdzieś, że akurat te modele przy podmianie filtrów lubią po prostu wyć, kwestia zamienników. Może to przewody gdzieś przytkane? Może sitko przy silniku? W najbliższych dniach zatankuje do pełna i zobaczę czy czuć różnicę, póki co czy przy rezerwie (przy odbiorze samochodu po wycieku), czy przy połowie baku nie ma praktycznie różnicy. Za wszelkie wskazówki z gory dziękuje, jeśli ktoś miał podobny problem, będę wdzięczny za komentarz. Pozdrawiam
damian_27 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Filtry mann tragedia... pompa może wyć przez ten filtr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się