Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t ubywa płynu chlodzacego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ubywa mi płynu chlodzacego. 

Wczoraj odebrałem auto od mechanika po wymianie termostatu i zrobieniu obsługi. Poszedłem do auta zobaczyć i po otwarciu maski rzuciła mi się nie mała kałuża płynu chlodzacego na osłonie silnika. Leci ona z tego miejsca (zaznaczone na focie) dlaczego stad leci ? Co z tym teraz zrobić ?

20180623_111233.jpg

Opublikowano

Zagotowałeś furę :)

Opublikowano

Co oznacza, że leci? Sączy się płyn cały czas czy tylko wywala pod obciązeniem ? Może jest tylko pęknięty zbiorniczek lub za duże ciśnienie w układzie i wywala zaworkiem (czyt. uszkodzony korek, upg ).

Opublikowano

Na początku pewno było ciśnienie, a potem jak już otwarł maskę to sobie kapało. Z powrotem do mechaniora i niech naprawia

Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał:

Co oznacza, że leci? Sączy się płyn cały czas czy tylko wywala pod obciązeniem ? Może jest tylko pęknięty zbiorniczek lub za duże ciśnienie w układzie i wywala zaworkiem (czyt. uszkodzony korek, upg ).

Wczoraj odebrałem auto i dzisiaj otwarlem maske a tam kałuża płynu. 

I auto od wczoraj stało nie odpalane I jak teraz przy nim stoję to wisi kropelka, wytre ja i za chwilę znowu jest.

Opublikowano
26 minut temu, JawoR36 napisał:

Zagotowałeś furę :)

Jak mogłem zagotować ? Wczoraj wróciłem z Niemiec i dałem auto do mechanika i nic nie leciało.

Co mi robił to tak: 

Wymiana czujnika i termostatu

Wymiana płynu od wspomagania.

Olej plus filtry. 

I tu miał maly problem tzn mówił że spuścil stary olej, odkrecil filtr, założył nowy filtr wlal olej i odpalił auto. Po chwil mówi że zobaczył że leci olej pod autem, zgasil je i padła uszczelka pod chłodniczka oleju.

Wymienil ja, dolal litr oleju bo tyle wyleciało przez tą uszczelkę i oddał mi auto.

Opublikowano

W tamtym miejscu jest zawór bezpieczeństwa. Zbyt duże ciśnienie w układzie spowodowane np temperaturą czy nieodpowietrzeniem układu.

Opublikowano
8 minut temu, JawoR36 napisał:

W tamtym miejscu jest zawór bezpieczeństwa. Zbyt duże ciśnienie w układzie spowodowane np temperaturą czy nieodpowietrzeniem układu.

I co teraz z tym ? We wtorek mam wyjazd do Niemiec.

Opublikowano

Temperatura była w normie cały czas? Węże ciepłe na wylocie i wlocie? Miękkie, sztywne?

Opublikowano

Proszę o odpowiedź co może być przyczyną ? We wtorek mam wyjazd do Niemiec i musi to być zrobione. Przed oddaniem auta do mechanika nigdy nie miałem żadnych problemów z płynem chlodzacym, nigdy nie dolewalem. 

A teraz rano kałuża była, i lekko kapie tzn jedna kropelka za chwilę druga. Teraz autem musiałem jechac i na odpalonym aucie jest to samo tzn też lekko kapie. 

Mechanik mi wymieniał termostat, mówił że tam nic nie idzie uszkodzić. 

Płyn wspomagania nie ma nic wspólnego. 

I wymiana oleju. Wlal nowy olej i przed tym nowy filtr. Mówi że odpalił auto i poszedł na chwilę do auta obok i patrzy że leci u mnie olej, podbiegl zgasil auto no i wymienił uszczelkę pod chlodniczka dolal litr oleju i tyle. Tak mi to opisał 

Opublikowano

A jak dla mnie zostawil odpalony samochod, auto się zagotowało, wywalił zawór bezpieczeństwa w zbiorniczku, a przy okazji z powodu temperatury padła uszczelka.

Opublikowano

Temperatura ok, węże wszystkie raczej miękkie i gorące.

 

Opublikowano
1 minutę temu, JawoR36 napisał:

A jak dla mnie zostawil odpalony samochod, auto się zagotowało, wywalił zawór bezpieczeństwa w zbiorniczku, a przy okazji z powodu temperatury padła uszczelka.

Jak mogę sam sprawdzić czy to uszczelka ? 

Opublikowano

Czyli przy tym wszystkim co mi robił nie mógł nic uszkodzić ? Tzn jedyna rzecz co mógł zrobić to odpalił auto, olej leciał z chlodniczki a on tego nie zauważył od razu i zagotowal auto ? Czy może to być coś ze zbiorniczkiem ? Bo ten płyn leci podczas jazdy i na postoju 

Opublikowano

Zdemontuj zbiornik płynu i zobacz. Jak cieknie z niego cały czas to jest uszkodzony.

Opublikowano
4 minuty temu, mugolina napisał:

Jak mogę sam sprawdzić czy to uszczelka ? 

Mówię tutaj o tej olejowej.

 

Za dużo rzeczy na raz padło samo z siebie, żeby to był przypadek i on nic nie narył.

Uszczelka sama z siebie nie pada od razu na tyle, by musiał dolać aż litr oleju ! Jakby to skręcił bez żadnej uszczelki ubywałoby mniej.

Auto zagotował, uszkodziła się uszczelka i pękł zbiorniczek przy zaworze.

Opublikowano

U mnie tak leciało przez zapowietrzony układ.

Opublikowano (edytowane)

Wymień zbiornik, zalej płynem, pobaw się w odpowietrzanie i sprawdzaj efekty

Edytowane przez JawoR36
Opublikowano
5 minut temu, przem8 napisał:

Zdemontuj zbiornik płynu i zobacz. Jak cieknie z niego cały czas to jest uszkodzony.

Odkrecilem go ale zostawiłem normalnie podpięte węże i leci cały czas, nie mocno ale kapie jak z kranu. Jedna kropka za chwilę druga. 

Opublikowano
5 minut temu, JawoR36 napisał:

Mówię tutaj o tej olejowej.

 

Za dużo rzeczy na raz padło samo z siebie, żeby to był przypadek i on nic nie narył.

Uszczelka sama z siebie nie pada od razu na tyle, by musiał dolać aż litr oleju ! Jakby to skręcił bez żadnej uszczelki ubywałoby mniej.

Auto zagotował, uszkodziła się uszczelka i pękł zbiorniczek przy zaworze.

Jak mogę na szybko sprawdzić czy to uszczelka pod głowicą ? No on twierdził że zlal stary olej założył nowy filtr i wlal nowy olej. Odpalił auto i po chwili zobaczył że cieknie olej. Ale że był przy tym i nic się nie stało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...