Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8t bfb logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
52 minuty temu, przem8 napisał:

Spróbuj o obrót podkręcić jeszcze. Po tym białym nalocie można wnioskować, że trochę jeździłeś na ubogiej mieszance.

Ok, podkrece :) Wszystkie logi po tym robić czy tylko 115-118 ? 

Właśnie po wcześniejszych logach ktoś mi pisał że auto ma za bogatą mieszankę na lpg i to raczej prawda bo nie potrafię zejść w spalaniu poniżej 12.5 gdzies choćbym nie wiem jak jechał. Na trasie raczej normalna jazda po 13.5 litra co b6 spalala 9.5-10.5.

Podjadę teraz do gazownika na regulację. Po regulacji też jakieś logi mogę zrobić żeby stwierdzić że teraz jest ok ?

Opublikowano

Powtórz 2+33 i 115+118. Po regulacji lpg wrzuć 2+33 zrobione na gazie :D

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Powtórz 2+33 i 115+118. Po regulacji lpg wrzuć 2+33 zrobione na gazie :D

Ok ! A turbinka tzn to pęknięcie Twoim zdaniem jak wygląda ? Tragedii chyba nie ma ? 

Opublikowano

Dobra, już mam zrobione logi, wg ustawiłem o obrót więcej bo nie mogłem więcej wkręcić , nie chciała iść nakrętka  ? Tu jest bez n75 : 
http://vaglogi.pl/log-115_118_kGr8Xk1.html
Tutaj z : 
http://vaglogi.pl/log-115_118_gMPNpc.html


A tutaj dam dla porównania stary z n75
http://vaglogi.pl/log-115_118_P1cC2V.html
 

Opublikowano
25 minut temu, mugolina napisał:

Dobra, już mam zrobione logi, wg ustawiłem o obrót więcej bo nie mogłem więcej wkręcić , nie chciała iść nakrętka  ? Tu jest bez n75 : 
http://vaglogi.pl/log-115_118_kGr8Xk1.html
Tutaj z : 
http://vaglogi.pl/log-115_118_gMPNpc.html


A tutaj dam dla porównania stary z n75
http://vaglogi.pl/log-115_118_P1cC2V.html
 

Lepiej ale daje bez szału. Podkręcenie WG wyraźnie pomogło :)

Opublikowano
10 minut temu, cysiek18 napisał:

Lepiej ale daje bez szału. Podkręcenie WG wyraźnie pomogło :)

Przekrecilem tylko z 3/4 obrotu i nakrętki dalej nie mogłem ruszyć ?

wydaje mi się że regulacja by to załatwiła ale nie miałem pomysłu jak ruszyć dalej nakrętke a klucza nie ma szans tam włożyć ?

Opublikowano
Godzinę temu, mugolina napisał:

Przekrecilem tylko z 3/4 obrotu i nakrętki dalej nie mogłem ruszyć ?

wydaje mi się że regulacja by to załatwiła ale nie miałem pomysłu jak ruszyć dalej nakrętke a klucza nie ma szans tam włożyć ?

Odkręć turbo od kolektora a potem odkręć kolektor. Wtedy będziesz miał lepsze podejście. Ewentualnie odkręć pierwszą nakrętkę/kontrę i spróbuj zdjąć klapkę z tej szpilki od gruszki, wtedy długa nasadka 10 i powinno się dać ruszyć tą drugą nakrętkę.

Opublikowano
35 minut temu, cysiek18 napisał:

Odkręć turbo od kolektora a potem odkręć kolektor. Wtedy będziesz miał lepsze podejście. Ewentualnie odkręć pierwszą nakrętkę/kontrę i spróbuj zdjąć klapkę z tej szpilki od gruszki, wtedy długa nasadka 10 i powinno się dać ruszyć tą drugą nakrętkę.

Nie miałem za bardzo czasu żeby się bawić z tym dzisiaj ale niedługo jeszcze raz wezmę się za regulację, nic chyba nie będę odkrecal tylko kata. Wtedy jest dość dużo miejsca od strony kata tam gdzie jest ciegno i tak myślałem żeby wziąć dwa klucze 10 i przerobic je trochę :D

tzn nadspawac je pod innym kątem i da radę :)

Bo od tylu dość miejsca jest więc myślę żeby to przeszło :)

Trochę opornie szła teraz ta nakrętka ale miała takie momenty że nie chciała iść trochę postukalem srubokretem żeby ja ruszyć i szło ale z 3/4 obrotu i koniec w ogóle już nie mogłem wkręcić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...