Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8t bfb logi do oceny


mugolina

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, cysiek18 napisał:

Poleciłem koledze odpiąć n75 nie w celu jego sprawdzenia bo z nim wszystko w porządku, tylko w celu sprawdzenia poprawności ustawienia wg bo stąd może brać się to niedoładowanie ?

Ok, odepne n75 i znowu ktore kanały zlogowac ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, cysiek18 napisał:

Poleciłem koledze odpiąć n75 nie w celu jego sprawdzenia bo z nim wszystko w porządku, tylko w celu sprawdzenia poprawności ustawienia wg bo stąd może brać się to niedoładowanie ?

Tak, wiem o co chodzi, niech autor odepnie jak pisales i sprawdzi.

A jak nadal bedzie zle to turbo do regeneracji. Na razie mozna tak jezdzic, nic sie nie stanie raczej, ale trzeba pamietac zeby to zrobic przy nastepnej okazji.

Logujesz 115+118 z odpietym n75.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bartez90 napisał:

Tak, wiem o co chodzi, niech autor odepnie jak pisales i sprawdzi.

A jak nadal bedzie zle to turbo do regeneracji. Na razie mozna tak jezdzic, nic sie nie stanie raczej, ale trzeba pamietac zeby to zrobic przy nastepnej okazji.

Logujesz 115+118 z odpietym n75.

Jutro wrzucę logi :)

n75 to ten zawór co idzie tam koło przepływki ? Tzn tam bliżej osłony paska rozrządu ? Możecie podrzucić jakieś foto ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mugolina napisał:

Jutro wrzucę logi :)

n75 to ten zawór co idzie tam koło przepływki ? Tzn tam bliżej osłony paska rozrządu ? Możecie podrzucić jakieś foto ? 

Ten wpięty w tip i między muszlę i gruszkę turbo. 

images?q=tbn:ANd9GcQxdIpTP8O_riYrKihkb8W

 

Edytowane przez cysiek18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, cysiek18 napisał:

Ten wpięty w tip i między muszlę i gruszkę turbo. 

images?q=tbn:ANd9GcQxdIpTP8O_riYrKihkb8W

 

Zrobione http://vaglogi.pl/log-115_118_W802V.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo powinno ładować w całym zakresie 0,3 bar, u ciebie nie ma nawet 0.2 bar.

Podkręć klapkę wg na cięgnie gruszki o 2 obroty i ponów loga. Jak dalej nie będzie 0.3 to dalej reguluj. 

Edytowane przez cysiek18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, cysiek18 napisał:

Turbo powinno ładować w całym zakresie 0,3 bar, u ciebie nie ma nawet 0.2 bar.

Podkręć klapkę wg na cięgnie gruszki o 2 obroty i ponów loga. Jak dalej nie będzie 0.3 to dalej reguluj. 

Nie mam pojęcia jak to wyregulowac ? patrze w Google i też nie mogę nic znaleźć.. Może mógłbyś podpowiedzieć ? 

Czyli może turbo nie jest w takim tragicznym stanie tylko potrzeba regulacji ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, mugolina napisał:

Nie mam pojęcia jak to wyregulowac ? patrze w Google i też nie mogę nic znaleźć.. Może mógłbyś podpowiedzieć ? 

Czyli może turbo nie jest w takim tragicznym stanie tylko potrzeba regulacji ? 

Najpierw odkręć katalizator od turbo, odchyl go i sprawdź stan muszli i klapki wg (czy nie jest luźna). Sprawdź też luzy wirnika.  Najlepiej po odchyleniu kata włożyć tam telefon i zrobić zdjęcia. 

Regulację możesz zrobić tak:

1. Zdjąć blaszkę zabezpieczająca.

2. Długą nasadką 10 poluzować pierwszą nakrętkę.

3. Drugą nakrętkę obrócić o 1-2 obroty w prawo (tak jakbyś ją zakręcał).

4. Dokręcić pierwszą nakrętkę i załóż blaszkę.

5. Dokręć kata i w drogę robić logi. 

 

IMG_20180414_143323.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało sie rozwiązać problem?:) jeśli nie to zacznij od poprawnego wykonania logów.... po pierwsze skasuj błedy silnika po drugie wyłacz wszystkie odbiorniki prądu podczas logów(klima,navi, coś wpiete w zapalniczke itd.) po trzecie logi robimy na 3 biegu od 1500-do6500 obrotów z gazem w podłodze(wiem że ciężko o tyle miejsca na drodze ale to da czysty obraz tego co sie dzieję w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, piotrek1993 napisał:

Udało sie rozwiązać problem?:) jeśli nie to zacznij od poprawnego wykonania logów.... po pierwsze skasuj błedy silnika po drugie wyłacz wszystkie odbiorniki prądu podczas logów(klima,navi, coś wpiete w zapalniczke itd.) po trzecie logi robimy na 3 biegu od 1500-do6500 obrotów z gazem w podłodze(wiem że ciężko o tyle miejsca na drodze ale to da czysty obraz tego co sie dzieję w silniku.

Tak też robiłem logi jak piszesz ;)

Jedynie się przyznam jechałem na dmuchawie ale bez klimy bo zapomniałem wyłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co widze to turbo.... do sprawdzenia dv goraca strona turbo i kolektor wydechowy sprawdz go dokladnie bo przerabialem podobny temat u siebie;) i byl pekniety miedzy srubami mocujacymi turbo plus uwalone byly 3 szpilik od kolektora  przy 4 cylindrze ;) udalo sie bez sciagania glowicy to ogarnac na szczescie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie że to jest  przyczyną mojego niedoładowania i trochę późnego wstawania ? 
Czy coś jeszcze jest nie tak ? Bo z odpiętym n75 ładuje 0.2.

https://youtu.be/TXoexlNmWK4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nowe logi zrobione po regulacji wg. Robiłem z osobą która pierwszy raz to robiła i namieszała trochę :d
Tzn nie wiem który teraz to który, jeden z n75 drugi z odpiętym. 

http://vaglogi.pl/log-115_118_7YgZ7.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_XtBLO.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, już mam dobrze zrobione logi, wg ustawiłem dosłownie z pół obrotu więcej niż było bo był  minimalny luz na wg ale minimalny dosłownie a nie chciałem przedobrzyć a przestawić teraz to jest moment :D Tu jest bez n75 : 
http://vaglogi.pl/log-115_118_43o6a.html
Tutaj z i inne : 
http://vaglogi.pl/log-115_118_EQV3u8h.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_a58w2o.html
http://vaglogi.pl/log-002_033_263cJ.html

A tutaj dam dla porównania stary z n75

http://vaglogi.pl/log-115_118_P1cC2V.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, mugolina napisał:

Ledwo 0,2 pompuje więc za mało podciągnąłeś albo turbo już kończy żywot skoro klapka miała luz. Prócz niedoładowania i późno wstającego turbo reszta w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, przem8 napisał:

Ledwo 0,2 pompuje więc za mało podciągnąłeś albo turbo już kończy żywot skoro klapka miała luz. Prócz niedoładowania i późno wstającego turbo reszta w normie.

Jak kolego myślisz regulować jeszcze ? Przekrecilem dosłownie z połowę obrotu żeby tylko zniwelować luz który tam był. 

A luz był bardzo mały bo jak wcisnolem klapke to było ok wystarczyło że tylko lekko ja ruszyłem i po jakis 3 minutach znowu lekko się popuscila. Więc skrecilem regulację tak żeby tego luzu nie było w ogóle. 

Zaraz podeślę tu jak wygląda turbo od środka. 

Luzu na wirniku nie czułem, trochę na boki. I wirnik lekko chodził, na pewno o nic nie wadzil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj o obrót podkręcić jeszcze. Po tym białym nalocie można wnioskować, że trochę jeździłeś na ubogiej mieszance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...