JawoR36 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 W dniu 11.07.2018 o 15:18, rafal8484 napisał: tak bardzo dobrze, dziękuję, mam 3 takie b7 z 1.9 AFN i brat jedną zrobił dla żony 2 lata temu, przez te 2 lata do silnika nie dołożył nic, a ty ??? mam też allroada z 1.9 na pompie, uważasz że to też kiepski pomysł??? 210KM i 430Nm, spalanie poniżej 10l on przy dobrej zabawie i poniżej 8 do 100, jak by się dało do b8 to też bym wsadził ? Jeżdżąc maksymalnie kilkuletnimi samochodami lub nowymi ciężko o jakiekolwiek dokładanie poza olejami :) Uważam, że takie działania mają sens, owszem, ale w Afryce Południowej, gdzie to jeden silnik napędza którąś z kolei budę i kombinują, jakby tu zrobić, żeby auto jakoś kręciło kółkami i skręcało. Jeżeli ktoś lubi kulturę pracę Ursusa pod maską w B7 czy B8, to pozostaje życzyć miłego użytkowania. 1
rafal8484 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 10 godzin temu, JawoR36 napisał: Jeżdżąc maksymalnie kilkuletnimi samochodami lub nowymi ciężko o jakiekolwiek dokładanie poza olejami Uważam, że takie działania mają sens, owszem, ale w Afryce Południowej, gdzie to jeden silnik napędza którąś z kolei budę i kombinują, jakby tu zrobić, żeby auto jakoś kręciło kółkami i skręcało. Jeżeli ktoś lubi kulturę pracę Ursusa pod maską w B7 czy B8, to pozostaje życzyć miłego użytkowania. na tym forum i na 95% innych w tym portalu nikt nie pisze o problemach z nowymi ani kilkuletnimi Audi, piszesz o kulturze pracy? osobiście słyszałem kilka takich kulturalnych 2,0 tdi, nawet z udokumentowanym przebiegiem 214000, chodziły jak dziadka młockarnia, tylko dziadka młockarnia chodziła zawsze jak jej potrzebował, mam w allroadzie starego 1.9 i tylko na nowych końcówkach wtrysków chodzi ciszej i delikatniej niż niejedno 2.0, a przejechane ma ponad pół miliona, z jednym masz rację, stary 1.9 będzie napędzał następną z kolei budę a 2.0 już od początku produkcji nie wystarcza nawet na jedną, z tego co widzę pod twoim obrazkiem masz b8 z 2012r, pochwal się przebiegiem i bezawaryjnością, możesz też napisać w czym ten silnik twoim zdaniem jest lepszy od starego 1.9, tylko bez pustego gadania a jakieś konkrety. W dniu 11.07.2018 o 12:53, JawoR36 napisał: Do B7 wsadzać AFN'a ? Czy ty się dobrze czujesz? ? 1
JawoR36 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 13 godzin temu, rafal8484 napisał: na tym forum i na 95% innych w tym portalu nikt nie pisze o problemach z nowymi ani kilkuletnimi Audi, piszesz o kulturze pracy? osobiście słyszałem kilka takich kulturalnych 2,0 tdi, nawet z udokumentowanym przebiegiem 214000, chodziły jak dziadka młockarnia, tylko dziadka młockarnia chodziła zawsze jak jej potrzebował, mam w allroadzie starego 1.9 i tylko na nowych końcówkach wtrysków chodzi ciszej i delikatniej niż niejedno 2.0, a przejechane ma ponad pół miliona, z jednym masz rację, stary 1.9 będzie napędzał następną z kolei budę a 2.0 już od początku produkcji nie wystarcza nawet na jedną, z tego co widzę pod twoim obrazkiem masz b8 z 2012r, pochwal się przebiegiem i bezawaryjnością, możesz też napisać w czym ten silnik twoim zdaniem jest lepszy od starego 1.9, tylko bez pustego gadania a jakieś konkrety. Ponad 200k mam w B8. Nie robiłem w nim nic poza olejem i rozrządem. Silnik jest cichy, a w porównaniu do starych diesli o wiele cichszy, lepszy moment obrotowy, większa moc, a pali tyle samo. Nie kopci, spełnia normy euro 5, nic mu nie kapie, nie poci, a przegląd to tylko formalność. AFN to kwestia kilku lat i problemy choćby z emisją spalin. Porównanie AFN do 2.0CR z 2012r to profanacja.
rafal8484 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 4 godziny temu, JawoR36 napisał: Ponad 200k mam w B8. Nie robiłem w nim nic poza olejem i rozrządem. Silnik jest cichy, a w porównaniu do starych diesli o wiele cichszy, lepszy moment obrotowy, większa moc, a pali tyle samo. Nie kopci, spełnia normy euro 5, nic mu nie kapie, nie poci, a przegląd to tylko formalność. AFN to kwestia kilku lat i problemy choćby z emisją spalin. Porównanie AFN do 2.0CR z 2012r to profanacja. 200 tys km to afn jest dopiero dobrze dotarty, moc i moment mogę zrobić jak u ciebie tylko softem, kopcenie to tylko stosunek paliwa do powietrza, kapanie czy pocenie kwestia wymiany 3 simmeringów i kilku uszczelek, mi też nic nie kapie, normami się jeszcze nie przejmuję bo na razie w Polsce to mało ważne, jak będzie ważniejsze i na to znajdzie się sposób, poza tym w b7 jest euro 4 więc też d..a, na przeglądzie, przynajmniej u mnie, sprawdzany jest stan techniczny auta a dyskusja toczy się na temat silnika, piszesz '' AFN to kwestia kilku lat i problemy choćby z emisją spalin.'' i tyle? Afn produkowany jest od 1995, wcześniej był 1z, konstrukcja z 1989 lub 1990 już dokładnie nie pamiętam ale do teraz chodzi, rozpoczęliśmy temat 2.0 BPW a ty zacząłeś negować moje wpisy i porównywać stare 1.9 do 2.0cr i poza normą emisji spalin nie wskazałeś żadnych istotnych zalet, moim zdaniem afn przeżyje i 2.0 PD i 2.0 CR
JawoR36 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 52 minuty temu, rafal8484 napisał: 200 tys km to afn jest dopiero dobrze dotarty, moc i moment mogę zrobić jak u ciebie tylko softem, kopcenie to tylko stosunek paliwa do powietrza, kapanie czy pocenie kwestia wymiany 3 simmeringów i kilku uszczelek, mi też nic nie kapie, normami się jeszcze nie przejmuję bo na razie w Polsce to mało ważne, jak będzie ważniejsze i na to znajdzie się sposób, poza tym w b7 jest euro 4 więc też d..a, na przeglądzie, przynajmniej u mnie, sprawdzany jest stan techniczny auta a dyskusja toczy się na temat silnika, piszesz '' AFN to kwestia kilku lat i problemy choćby z emisją spalin.'' i tyle? Afn produkowany jest od 1995, wcześniej był 1z, konstrukcja z 1989 lub 1990 już dokładnie nie pamiętam ale do teraz chodzi, rozpoczęliśmy temat 2.0 BPW a ty zacząłeś negować moje wpisy i porównywać stare 1.9 do 2.0cr i poza normą emisji spalin nie wskazałeś żadnych istotnych zalet, moim zdaniem afn przeżyje i 2.0 PD i 2.0 CR Odpowiem taką trochę przenośnią Nie po to człowiek siedział ileś tam i główkował jak wymyślić pralkę, żebyś mi wmawiał, że pranie na tarce nad rzeką jest lepsze, bo tarka jest bardziej idiotoodporna :) A nie myślałeś o koniu? Jest tańszy w utrzymaniu, tańsze OC, pali (czyt. je tyle co nic względem kosztów paliwa), podkowy wytrzymują więcej niż jakieś tam opony, do miasta wjedziesz, bo cię emisja nie dotyczy, wszędzie wjedziesz w terenie, ogólnie sprzęt szybciej zajedzie ciebie, niż ty go. A to, że robi pod siebie i czuć to z daleka albo nie jedzie tak szybko jak AFN, przeżyjesz. Skoro się cofać w rozwoju, to się cofać na całego. Proponuję jeszcze zamiast wody bierzącej w domu wykopać studnię, a zamiast kanalizy wykopać dziurę, bo przecież lepsze są stare i sprawdzone sposoby. Kończę dyskusję bo nie ma sensu dalej słuchać jak ktoś do B8 chce włożyć AFN'a, bo przecież lepszy.
rafal8484 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 43 minuty temu, JawoR36 napisał: Odpowiem taką trochę przenośnią Nie po to człowiek siedział ileś tam i główkował jak wymyślić pralkę, żebyś mi wmawiał, że pranie na tarce nad rzeką jest lepsze, bo tarka jest bardziej idiotoodporna A nie myślałeś o koniu? Jest tańszy w utrzymaniu, tańsze OC, pali (czyt. je tyle co nic względem kosztów paliwa), podkowy wytrzymują więcej niż jakieś tam opony, do miasta wjedziesz, bo cię emisja nie dotyczy, wszędzie wjedziesz w terenie, ogólnie sprzęt szybciej zajedzie ciebie, niż ty go. A to, że robi pod siebie i czuć to z daleka albo nie jedzie tak szybko jak AFN, przeżyjesz. Skoro się cofać w rozwoju, to się cofać na całego. Proponuję jeszcze zamiast wody bierzącej w domu wykopać studnię, a zamiast kanalizy wykopać dziurę, bo przecież lepsze są stare i sprawdzone sposoby. Kończę dyskusję bo nie ma sensu dalej słuchać jak ktoś do B8 chce włożyć AFN'a, bo przecież lepszy. nie napisałem że do b8 chcę włożyć afn-a, tylko że jak by się dało to bym włożył to po pierwsze, po drugie nie rób ze mnie ciemniaka cofniętego w rozwoju bo to mnie obraża po trzecie rozwój motoryzacji jest piękny, nowe technologie również, design, systemy bezpieczeństwa, komfort do tego nie mam zarzutu i jakbyś nie był zadufanym w siebie ..., czytał i rozumiał co ktoś inny pisze nie byłoby dyskusji, po czwarte przedstawiłem alternatywę dla ludzi którym kończą się nerwy i fundusze na walkę z 2.0 tdi, nikogo nie zmuszam do takiego rozwiązania, więc nie pisz takich pierdoł bo nikomu nie pomagasz a tylko prezentujesz swój poziom intelektualny
rafal8484 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 2 godziny temu, JawoR36 napisał: A może AFN na prezydenta? a może wytłumacz koledze marekka czemu 2.0 mu dymi na biało
JawoR36 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, rafal8484 napisał: a może wytłumacz koledze marekka czemu 2.0 mu dymi na biało Zrobić diagnozę w innym serwisie niż "Mirek & Andrzej Serwis i Usługi blacharskie". Jeśli coś z wtryskami to na pewno wyjdzie to po sprawdzeniu wydajności wtrysków, a jak turbo to po zdjęciu kata lub rury dolotowej powinno być widać ślady oleju, gdyby np uszczelniacz puścił. Warto też sprawdzić rury intercoolera czy nie zalega olej, co świadczyłoby o przepuszczaniu turbo.
Marekka Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Dzieki za podpowiedzi Do robert11 Po odpaleniu po minucie zaczyna dymic,podczas jazdy i na swiatlach wstyd wszystko zabielone,sprawdze to i wszystko inne co drugi kolega podpowiedzial,napewno opisze jak uporam sie z problemem Jeszcze raz dzieki
Marekka Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Witam,po dlugiej nieobecnosci informuje za bylo to turbo.Wymienilem po regeneracji i wszystko gra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się