Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap 2.7 Biturbo co i jak


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, Berny89 napisał:

Więcej ok ale czy odpycha się od dołu tak jak V ? Bo tutaj efekt jest od razu rzedowy 2.0T trzeba utrzymywać w określonym zakresie obrotów .

Nie ukrywam że ten silnik też biorę pod uwagę ale w B8 już .

Jak juz b8.5 to szukaj z konca 2013r albo nowszy, by mial silnik 3 generacji, czyli wlasciwie to co siedzi w S3 (8V) i B9, silnik rozpoznasz po dwoch fazatoraach na walkach. Robi sie samym programem na 300KM, z paroma zabawkami (wydech, dolot, IC) pewnie ze 330-340KM

Opublikowano
W dniu 23.10.2019 o 21:36, tranduo napisał:

W b8 jak bierzesz pod uwagę to tylko polifta, ale to już spore koszty. Tfsi są bardzo mocne z dołu, na pewno nie będzie gorzej niż w 2.7bit.

przecież 2,7 w serii to jest padaczka... totalnie to nie jedzie.

2.0 T potrafią wykręcać czasy w a4 poniżej 5 sekund i to bez jakieś kosmicznych modów, do tego lepsze skrzynie itd.

 

Opublikowano
7 godzin temu, marcin4x4 napisał:

przecież 2,7 w serii to jest padaczka... totalnie to nie jedzie.

2.0 T potrafią wykręcać czasy w a4 poniżej 5 sekund i to bez jakieś kosmicznych modów, do tego lepsze skrzynie itd.

 

Dokładnie. Kupić jakiegoś cncd czyli tfsi 3 gen i samym programem robisz 300 hp i 450 nm, do tego soft skrzyni i śmiem twierdzić, że będzie szybszy niż 2.7bit po sofcie i bez katow. Ok, wydasz na takie b8 z 70tys pewnie, ale na zakup b7 i zrobienie swapa 2.7bit pójdzie pewnie niewiele mniej. A auto dużo młodsze, bardziej nowoczesne i myślę że też bardziej bezawaryjne.

Opublikowano
40 minut temu, tranduo napisał:

Dokładnie. Kupić jakiegoś cncd czyli tfsi 3 gen i samym programem robisz 300 hp i 450 nm, do tego soft skrzyni i śmiem twierdzić, że będzie szybszy niż 2.7bit po sofcie i bez katow. Ok, wydasz na takie b8 z 70tys pewnie, ale na zakup b7 i zrobienie swapa 2.7bit pójdzie pewnie niewiele mniej. A auto dużo młodsze, bardziej nowoczesne i myślę że też bardziej bezawaryjne.

Mozna zobaczyc jak jedzie CNCD po samym programie, do tego allroad jest troche ciezszy od zwyklej A4:

 

Opublikowano

A najlepszym i najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem dla Ciebie będzie SWAP na 1.8T + troszke dłubania ;)

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Korton555 napisał:

A auto dużo młodsze, bardziej nowoczesne i myślę że też bardziej bezawaryjne.

przede wszystkim bardziej ekonomiczne, 2.7 ma smoczy apetyt. Lepsze prowadzenie, więcej gadżetów itd...

ja zawsze mówiłem że 2.7 btidi to gówno, jak już w takie rumple iść to bym chyba 2.2 wolał...

 

 

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...