DaRo4422 Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Sory że może tak chaotycznie i nie fachowo opisałem temat ale proszę o pomoc. Może mnie ktoś przekierować do tematu, lub w prosty spos wytłu,aczyć jak sprawdzić kąt wtrysku i o co kaman z nim?? jak to zrobić samemu i w ogóle jak się to ustawia. Dodam że moja niuńka na ostrym mrozie odpala jak by nie na wszystkich garkach chodziła ok 1s. Głośno chodzi w porównaniu z kumpla Awx i co najgorsza.... Kumpla od 1100 zwija się pięknie i ma 130kucy a ja chipsa<org soft do kompa> na +/- 150ps<już przed zmianą prog tak sie stało.... na obrotach poniżej 2 000 to jest muł i na 4 biegu praktycznie sie nie rozpędza.... Jak ją kupiłem to od 60km/h na 5 biegu już ładnie się zwijała a teraz od 100km/h ma problemy.... Przepływka nowa bosh, filtr pow. nowy, n75 nowe<Także podmieniane z n18> Przewody od podciśnienia nowe i dobrze podłączone,Silnik<słupek> wymieniony Awx z 2003r, turbo jest 2, pd też wymienione na takie same, niestety Ag:/ żaden objaw nie uległ zmianie. Opiszę jak to dokładnie było.... Była ulewa jak ta lala. na drogach duże kałuże. w pewnym momencie zauważyłem, że spadła mu moc na niskich obrotach<opisane wyżej> i po przejechaniu ok 2km przejeżdżałem przez taką średnią kałużę<nie była głęboka> na 1biegu i nagle samochodem zatelepało i zgał( kręciłem chwilę lecz nie palił.... otworzyłem mache i było wszystko w porządku, tzn zadnego dymu itp. Dodam że już wcześniej to opisywałem i mam kompletne nadkola, komp. filtr powietrza, nie ma w nim dziur. Wody na pewno nie złapał z tej kałuży. po jakichś 2 min zakręciłem i zaskoczył, ale nie wchodził na obroty..... Dusił sie, telepał jak by coś go dusiło. Zdjąłem przewodzik z gruchy suszarki i wszedł na obroty ale nie miał mocy. Wróciłem tak do domu<jakieś 20km> jadąc >80km/h. Następnego dnia założyłem przewodzik i już normalnie wchodził na obroty, lecz to że głośno chodzi pozostało i ten brak mocy na niskich obrotach... Co mogło sie wtedy stać? i czy turbawka jest zdolna zdusić silnik? Czy to przestawienie rozrządu? Wiem że to co opisałem jest skomplikowane ale jeśli spotkaliście sie z czymś podobnym proszę o pomoc..... Tyle kasy wsadzone i nie można sie nacieszyć....
Musashi Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 w silnikach PD, nie ma pojecia ustawiania kata wtrysku, wazny jest kąt synchronizacji czyli ustawienia walka rozrzadu do walu korbowego grupa 013. pozatym zeby mozna bylo cos wiecej powiedziec nt pracy silnika nalezaloby wykonac pelne logi statyczne, oraz dynamiczne, jak to wykonac odnajdziesz w watku FAQ diagnostyka, jest tam pare watkow na ten temat.
KICHOL Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 w silnikach PD, nie ma pojecia ustawiania kata wtrysku, wazny jest kąt synchronizacji czyli ustawienia walka rozrzadu do walu korbowego grupa 013. pozatym zeby mozna bylo cos wiecej powiedziec nt pracy silnika nalezaloby wykonac pelne logi statyczne, oraz dynamiczne, jak to wykonac odnajdziesz w watku FAQ diagnostyka, jest tam pare watkow na ten temat. Co moderator to moderator odpowiedział ci bracie na wszystkie twoje pytania, nie kombinuj, nie kręć i nie domyślaj sie tylko zacznij od zrobienia logów. Ja stawiam na nieszczelny dolot.
DaRo4422 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 Ok. Jutro zapinam lapka, kabel mam i robie logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się