czajnik Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 (edytowane) Czyscilem sobie dzis nastawnik pompy gdyż iż potrafił mi nieźle szarpnąć na jałowym na postoju i mnie to irytowało. Generalnie wszystko szło nawet z górki aż do samego końca, na koniec po włożeniu nastawnika przed uruchomieniem silnika podłączyłem vag i zauważyłem błędy 01268 - Nastawnik dawki (N146) 35-00 - - 01268 - Nastawnik dawki (N146) 27-00 00765 - Czujnik drogi przesuwu regulacyjnego 35-00 -- nie uruchamiając sprzętu wyciągnałem od nowa nastawnik i poprawiłem ten przesuw regulacyjny, ustawiłem go kapke bardziej na prawo i zniknał błąd z końcówką 27-00 jak i czujnik drogi przesuwu. Samochód (póki co) odpala, jedzie dosyc fajnie, zdecydowanie mniej faluje, nic się w sumie z nim nie dzieje ale nie mogę się pozbyć pierwszego błędu i mruga mi dioda od świec. Napięcie 0.760, dawka paliwa się waha ale miedzy 4 a 5, no, moze momentami kolo 3. Wszystko zdaje się być sprawne ale ten błąd mnie martwi, nie występował przed akcją naprawczą. Cóż mogę uczynić żeby go pożegnać? zauwazylem ze mam napiecie 0.760 a na zdjeciu sprzed montazu 0.780 jednak, czy to moze miec wplyw na ten błąd? Edytowane 5 Lipca 2018 przez czajnik
wesz82 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Mialem to samo. Palec musisz w podstawie dokladnie wysrodkowac. Po tym kontrolka znikla.
czajnik Opublikowano 5 Lipca 2018 Autor Opublikowano 5 Lipca 2018 Palec w nastawniku mam włożyć idealnie w podstawę czyli w oczko w pompie czy coś innego masz na myśli?
wesz82 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Podstawe palca w nastawniku,pisałem o tym w temacie czyszczenia nastawnika.
wesz82 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 https://docplayer.pl/17401540-Instrukcja-czyszczenia-nastawnika-pompy-typu-vp-37.html Drugie i 3 zdjecie od dolu. Chodzi o ten palec ze sprezynkami lub o elektromagnez juz nie pamietam dokladnie.
czajnik Opublikowano 5 Lipca 2018 Autor Opublikowano 5 Lipca 2018 Czyli znowu muszę rozlutowac styki i sprawdzić czy to poprawnie leży?
wesz82 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 3 minuty temu, czajnik napisał: Czyli znowu muszę rozlutowac styki i sprawdzić czy to poprawnie leży? To ma lezec na srodku. Tak musisz znow proc wsio od nowa. Ale przeczytaj temat czyszczenia nastawnika tam opisalem ten problem. Tez nie moglem dojsc ocb. Ale gdzies w sieci ktos podal takie info i to było to. Nie pamiętam teraz czy mi czasem nie przerywal wtedy,to bylo z 5/6lat temu.
czajnik Opublikowano 5 Lipca 2018 Autor Opublikowano 5 Lipca 2018 Postaram się jutro zerknać, faktycznie czasem na postoju potrafi drgnąć ale bardzo minimalnie. Rozbiorę, rozlutuje, zerkne i zlutuje. Dzięki za radę
czajnik Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Opublikowano 12 Lipca 2018 (edytowane) W końcu się za to zabrałem. Rozłożyłem, wycentrowalem, trzy razy odpalił i zgasł i teraz już nie odpala. Podczas gdy odpalił i zgasł reagował na pedal gazu. Błędów żadnych Odpaliłem z plaka, póki co zero błędów, równa praca i działa Edytowane 12 Lipca 2018 przez czajnik
czajnik Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Opublikowano 12 Lipca 2018 Podeślij numer konta na pw to podeślę chociaż na jakieś piwo
wesz82 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 1 minutę temu, czajnik napisał: Podeślij numer konta na pw to podeślę chociaż na jakieś piwo Daj spokoj wazne ze dziala.
czajnik Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Opublikowano 12 Lipca 2018 Jak się zdecydujesz to śmiało. A czy działa okaze sie podczas poruszania, zauważyłem też że zbyt lekko przykręciłem ostatnio ramie od rsw i teraz dokręciłem je wyraźniej mocniej. moze dlatego najpierw mi nie szarpal a z biegiem czasu coraz bardziej było to odczuwalne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się