Gość dino Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Czesc, mam takie małe pytanko i zarazem mały dreczacy mnie od jakiegos czasu problem z moim A 4, B6 1.9 TDI 130 KM, To moze krótki opis dolegliwosci, przy jezdzie takiej troche ostrzejszej przy gwałtownym wciskaniu, gdzies przy obrotach 3250 pojawia sie chwilowy (ułamek sekundy) ubytek mocy. Nie jest to czeste ale sie zdarza, czasami na drugim, czasem na trzecim biegu. Wogole to mam mały wyciek na obejmce od intercolera (pierwsza rura po prawej, patrzac od gory na silnik na wysokosci bagnetu oleju) Moze to ta nieszczelnosc? Co Wy na to?
spanky Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 wracajac do problemu .... to powodów moze byc sporo ... -filtr paliwa -kulejacy pompowtryskiwacz -kulejacy N75 -moze nawet ta nieszczelność oraz wiele innych powodów.... narazie wróżymy z fusów ... podepnij Vag'a zrob pełną diagnoze i to moze pomoze w zlokalizowaniu usterki ...... p.s czym predzej zajmij sie ta nieszczelnoscia .....
pre_pl Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 masz taki wyciek, że ślady zostają pod samochodem ? chyba nie zdziwisz się zbytnio, jak napiszę żeby podłączyć auto pod vag-coma i zrobić logi...
Gość dino Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 wracajac do problemu .... to powodów moze byc sporo ...-filtr paliwa czym predzej zajmij sie ta nieszczelnoscia ..... Filtr wykluczam bo wymieniony, przeczytałem 10 przykazań od kolegi (baskecior) i on w pkt.7 wspomniał o czyms podobnym http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5260 Lece po robocie po obejmke i likwiduje tą niszczelnosc Dzieki :redface: masz taki wyciek, że ślady zostają pod samochodem ? Nie , nie to tylko takie pocenie w kazdym bąć razie, cos tam sie sączy. Jak nie pomoze zmiana obejmki , to i tak przyda sie go podpiac Dzieki :smile:
spanky Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 wracajac do problemu .... to powodów moze byc sporo ...-filtr paliwa czym predzej zajmij sie ta nieszczelnoscia ..... Filtr wykluczam bo wymieniony, przeczytałem 10 przykazań od kolegi (baskecior) i on w kt.7 wspomniał o czyms podobnym http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5260 Lece po robocie po obejmke i likwiduje tą niszczelnosc Dzieki :redface: a czy przed wymiana ta zjawisko wystepowało .... kiedy sie problem pojawił ...
Gość dino Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 a czy przed wymiana ta zjawisko wystepowało .... kiedy sie problem pojawił ... Wydaje mi sie ze też to było, bo własnie dlatego zmieniłem wszytkie filtry. Nic, na razie postaram sie usunąć ta nieszczelnosc, jak zrobie testy to napisze czy cos sie zmieniło pozdrowionka [ Dodano: 14-03-2007, 12:36 ] Chopy! Byłem w sklepie i u mechanika i troche posmutniałem, Obejmki raczej nie kupie w sklepie bo nie maja, trzeba jechac do ASO, a co do nieszczelnosci to mechanik powiedział mi, ze chyba mam nieszczelna turbinke, i ze tego nie uszczelnie bo i tak bedzie leciec rura, od turbo po kropelce do intercolera (bo tak sie saczy na obejmce a raczej pierscieniu zabezpieczajacym przed wysunieciem), mowi ze narazie taki wyciek to nie wyciek Moze wiecie ile by kosztowała regeneracja? i czy sie to oplaca?, a moze nowe turbo?niekoniecznie oryginalne, moze jakies lepsze? :frown:
XABan Opublikowano 12 Czerwca 2007 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Hej, Poradziłeś sobie już z tym chwilowym ubytkiem mocy? Bo wygląda na to, że mam podobny objaw... Też 1.9TDI 130KM.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się