Audicowy Opublikowano 7 Lipca 2018 Opublikowano 7 Lipca 2018 Witam Mam problem zmieniłem zaciski od s4 345mm jakies 8 miesiecy temu tarcze i i klocki również. Na początku czułem opór jednak zapomniałem o tym i pewnie się przyzwyczaiłem. wczoraj podczas mycia kół na podnośniki zauważyłem że samochód hamuje cały czas. Tylne koła są ok jednak przód ma opór . Trzeba kodowac jakos pompe ? Czy poprostu kupilem zatarte zaciski ?
Dev Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 Wygląda na to że trzpienie są zardzewiałe Trzeba nowe plus gumki Jak chcesz to Ci to wszystko Profi ogarnę
Stn Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 @Dev Prowadnic zacisków przód nie smarujemy w a4b8? Rozumiem że trzpień musi być wyczyszczony, zakładamy pod tą uszczelkę-gume i zakręcamy śrubą? Jak ktoś wpadł na pomysł żeby to smarować to IPA starczy żeby odtłuścić ten bajzel?
Stn Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 4 godziny temu, Dev napisał: Trzeba to najpierw rozebrac @Dev Wyciągnąć trzpienie z gumek, gumki z jarzm i przelać to IPA? Wyczyścić jakimś pędzelkiem - czymś żeby do środka się tam dostać? Pytanie z innej beczki - smar tam jest niepotrzebny bo? utrudnia poruszanie się trzpienia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się