Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI Q proszę o analizę logów


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pewien zastanawiający mnie symptom podczas jazdy, proszę speców o analizę logów.

 

Dynamiczne:
Grupy 002, 103, 106: http://vaglogi.pl/log-002_103_106_1H30710.html
Grupy 002, 115: http://vaglogi.pl/log-002_115_AoeUG4.html
Grupy 002, 020, 031: http://vaglogi.pl/log-002_020_031_hkW7u0.html
Grupy 002, 033, 230: http://vaglogi.pl/log-002_033_230_71FQ7.html
Grupy 002, 115, 230: http://vaglogi.pl/log-002_115_230_CShGDZ3.html

 

Pozdrawiam, dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specem nie jestem ale co zauważyłem. 

Pierwsze co widać to zadane doładowanie strasznie skacze powyżej 4200 obrotów :). Przez to skaczą też wskazania przepływomierza. Od samego początku po programie tak miałeś ten symptom czy dopiero teraz ? Chodzi ci o to, że faluje moc ?

Nie wiem jak to dokładnie powinno być w 2.0 tfsi ale turbo nie za szybko wstaje. 

Edytowane przez cysiek18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, cysiek18 napisał:

Specem nie jestem ale co zauważyłem. 

Pierwsze co widać to zadane doładowanie strasznie skacze powyżej 4200 obrotów :). Przez to skaczą też wskazania przepływomierza. Od samego początku po programie tak miałeś ten symptom czy dopiero teraz ? Chodzi ci o to, że faluje moc ?

Nie wiem jak to dokładnie powinno być w 2.0 tfsi ale turbo nie za szybko wstaje. 

A więc tak:

Nie mam dowodu na to, że auto jest po programie, o tym zapewniał mnie sprzedający, że auto ma za sobą Stage 1. Objawy takie jak piszesz - auto w wyższych partiach obrotów zaczyna pooszarpywać, przyśpiesza, ale go tnie na milisekundy. Na 5,6 biegu podczas gwałtownego przyspieszania np. na autostradzie potrafi po chwili wpaść w tryb awaryjny na kilka, kilkanaście sekund, po czym samoistnie przechodzi. Błędów brak.

Co do turbo to ostatnio wpadła hybryda z k04 0064, do tego silnik jest po kapitalnym remoncie ( panewki, pierścienie, zimne świece, uszczelki, wszystkie płyny ustrojowe, kompletna regeneracja głowicy, sprzęgło kevar, fmic, DP, wydech przelot i dzisiaj właśnie wkładam wtryki S3 ). Za dwa dni auto jedzie na wystrojenie stage 3, ale wcześniej chciałem zbadać te dziwne szarpanie. Rozmawiałem z jednym tunerem wczoraj, coś tam podpowiadał, ale nie będę pisał, żeby nie sugerować niczego.

Czekam na subiektywne opinie speców, jak ty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boost tak skacze bo zadane doladowanie nie jest plynne w wyzszej partii rowne lub powoli spadajace tylko widac ze jak turbo napompuje to nagle spadek zaladowanego cisnienia ,spadnie to juz znów podbicie przez program. Dziwnie ktos to ustawil. Program jest napewno jakis ale raczej slabo ktos to skleil. Reszte Ci juz w privie pisalem

Jezeli o to chodzi glownie to problemem jest tylko mapa

Co do wolniejszego wstawania turbo to u mnie na hybrydzie tak samo wolniej wstaje niz na serii.

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma okolo 245-250 koni, specem od 2.0 TFSI nie jestem, ale widac ewidentnie, ze gdzies cisnienie ucieka powyzej 4.5 tys obrotow wiec albo DV, albo nieszczelnosc w dolocie albo turbina popekana i nie trzyma, poza tym dosyc dlugo wstaje turbo ale podejrzewam, ze katalizator na miejscu stad i to zjawisko. Aha no i w momencie kiedy zaczyna brakowac boosta to korekty paliwowe glupieja i leci na ubogo straszne ;) no i zaplon Ci cofa w calej partii obrotow (na jakim paliwie jezdzisz?) chociaz w tej kwestii nie jestem pewien jak to dziala do konca w tfsi i czy tak ma byc :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program nie jest najlepszy, powyżej 4 tys następuje przeskok zadanego afr na dość bogaty, i w tym momencie zaczyna brakować paliwa, spada ciśnienie na listwie, i ecu tnie ciśnienie paliwa żeby nie jechać na ubogo, stad cykliczne wahania mocy, w tym momecnie nie do konca wiadomo czy jest toi spowodowane tylko programem czy innym problemem który powoduje spadek cisnienia paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, DivaynEays napisał:

Auto ma okolo 245-250 koni, specem od 2.0 TFSI nie jestem, ale widac ewidentnie, ze gdzies cisnienie ucieka powyzej 4.5 tys obrotow wiec albo DV, albo nieszczelnosc w dolocie albo turbina popekana i nie trzyma, poza tym dosyc dlugo wstaje turbo ale podejrzewam, ze katalizator na miejscu stad i to zjawisko. Aha no i w momencie kiedy zaczyna brakowac boosta to korekty paliwowe glupieja i leci na ubogo straszne ;) no i zaplon Ci cofa w calej partii obrotow (na jakim paliwie jezdzisz?) chociaz w tej kwestii nie jestem pewien jak to dziala do konca w tfsi i czy tak ma byc :D 

No widzę, że specem nie jesteś ( bez urazy) bo:

DV nowej generacji chwile temu wsadzony, dolot nowy z Fmica dwa tyg temu zakładany dzisiaj sprawdzany trzyma 1,5 bara, turbina hybryda nowa dwa miechy temu włożona jak pisałem wyżej, kata wywalony wrzucony 3 calowy DP i dalej 2,75 przelot na dwóch kominach.. Paliwo Ron98, czasem Ron100.

 

Także częściowo źle odczytałeś parametry, ale dzięki za chęci ;)

25 minut temu, Łukasz13 napisał:

Program nie jest najlepszy, powyżej 4 tys następuje przeskok zadanego afr na dość bogaty, i w tym momencie zaczyna brakować paliwa, spada ciśnienie na listwie, i ecu tnie ciśnienie paliwa żeby nie jechać na ubogo, stad cykliczne wahania mocy, w tym momecnie nie do konca wiadomo czy jest toi spowodowane tylko programem czy innym problemem który powoduje spadek cisnienia paliwa.

Dzięki, jesteś kolejnym który stwierdza ten fakt, i w jakimś stopniu mnie to cieszy, bo nie znalazłem awarii żadnej dziś, logi też na to nie wskazują, a błędny program zmienię w środę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, HOLMATRO napisał:

No widzę, że specem nie jesteś ( bez urazy) bo:

DV nowej generacji chwile temu wsadzony, dolot nowy z Fmica dwa tyg temu zakładany dzisiaj sprawdzany trzyma 1,5 bara, turbina hybryda nowa dwa miechy temu włożona jak pisałem wyżej, kata wywalony wrzucony 3 calowy DP i dalej 2,75 przelot na dwóch kominach.. Paliwo Ron98, czasem Ron100.

 

Także częściowo źle odczytałeś parametry, ale dzięki za chęci ;)

Dzięki, jesteś kolejnym który stwierdza ten fakt, i w jakimś stopniu mnie to cieszy, bo nie znalazłem awarii żadnej dziś, logi też na to nie wskazują, a błędny program zmienię w środę..

Troche źle napiasłem, miało być ecu tnie doładowanie żeby nie jechać na ubogo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...