Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Faluja obroty brak mocy 3.0 ASN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem z moja A4 B6 Avant 3.0 v6 ASN, a mianowicie falują obroty i nie ma mocy jaką miała przy zakupie. załączam zdjęcia błędów .

Błąd 17646 jest na zapalonym zapłonie.

A reszta błędów wyskakuje podczas jazdy.

po kasowaniu błędów zostaje tylko ten pierwszy.

POMOCY

DSC_0470.JPG

DSC_0471.JPG

DSC_0472.JPG

DSC_0473.JPG

DSC_0474.JPG

DSC_0475.JPG

 

Opublikowano

Ładowanie akumulatora sprawdziłeś?

Sucho jest w puszcze gdzie siedzi ECU?

Opublikowano (edytowane)

Akumulator wymieniłem tydzień temu. Bo poprzedni padł ale też w dziwnej sytuacji bo pękł mi wąż wody z tyłu silnika i od razu padł aku. Wtedy sprawdziłem też ładowanie i wszystko było w normie.

Puszki ECU nie sprawdzałem a czy może to być przyczyną jeśli jest tam wilgoć ?

W dodatku dziś mija miesiąc od zakupu...

ECU sprawdzone suchutko

Edytowane przez Paweł A4 B6 3,0
Opublikowano

Dodam że drgania są do 2.500-3.000 obrotów potem ustępują i zaczyna się a4 zbierać 

Opublikowano

Tam może być wszystko i nic... tyle błędów na raz sugerować może problemy z elektryką (w tym zimne luty w ECU) jak i z katalizatorami. Świece i cewki masz wymienione (dobierane wg. kodu silnika)? Test katalizatorów zrobiłeś?

Opublikowano

Świece i cewki wymieniane przez poprzedniego właściciela firmy NGK

A katów już nie ma

Opublikowano
21 godzin temu, Paweł A4 B6 3,0 napisał:

Błąd 17646 jest na zapalonym zapłonie.

Sprawdź zasilanie drugiego wtryskiwacza. Objawy na obu paliwach takie same?

Opublikowano (edytowane)

Tak dokładnie na obydwu paliwach. Jak wrzucę na skrzyni P to w miarę równo zaczyna pracować a jak tylko przeskocze  na D to znów zaczynają skakać. 

Postaram się to szybko sprawdzić a może być tak że np przewód się przetarł albo coś takiego? 

Edytowane przez Paweł A4 B6 3,0
Opublikowano
5 minut temu, Paweł A4 B6 3,0 napisał:

Postaram się to szybko sprawdzić a może być tak że np przewód się przetarł albo coś takiego? 

Bardzo możliwe.

Opublikowano
3 minuty temu, przem8 napisał:

Bardzo możliwe.

Bo ostatnio miałem wymieniany krociec z wężem plynu chłodzącego ten co jest z tyłu silnika i jeśli gdzieś tamtędy one idą przewody to mogły zostać poruszone 

Opublikowano

ogarniete? na poczatek zamien miejscami cewki 2 z np: 3 i zobacz czy tym razem błąd bedzie na 3. jesli tak to cewka. dodatkowo sprawdzic węzyki odpowiedzialne za podcisninie jesli obroty falują to gdzies jest winne lewe powietrze. masz błędy po polsku opisane to nic tylko robic:)  ale mam nadzieje ze do tego czasu juz jest naprawione. jesli tak podziel sie co było przyczyną

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...