Paweł A4 B6 3,0 Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 mam problem z moja A4 B6 Avant 3.0 v6 ASN, a mianowicie falują obroty i nie ma mocy jaką miała przy zakupie. załączam zdjęcia błędów . Błąd 17646 jest na zapalonym zapłonie. A reszta błędów wyskakuje podczas jazdy. po kasowaniu błędów zostaje tylko ten pierwszy. POMOCY
BeyerBrown Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 Ładowanie akumulatora sprawdziłeś? Sucho jest w puszcze gdzie siedzi ECU?
Paweł A4 B6 3,0 Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Opublikowano 9 Lipca 2018 (edytowane) Akumulator wymieniłem tydzień temu. Bo poprzedni padł ale też w dziwnej sytuacji bo pękł mi wąż wody z tyłu silnika i od razu padł aku. Wtedy sprawdziłem też ładowanie i wszystko było w normie. Puszki ECU nie sprawdzałem a czy może to być przyczyną jeśli jest tam wilgoć ? W dodatku dziś mija miesiąc od zakupu... ECU sprawdzone suchutko Edytowane 10 Lipca 2018 przez Paweł A4 B6 3,0
Paweł A4 B6 3,0 Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Opublikowano 10 Lipca 2018 Dodam że drgania są do 2.500-3.000 obrotów potem ustępują i zaczyna się a4 zbierać
BeyerBrown Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 Tam może być wszystko i nic... tyle błędów na raz sugerować może problemy z elektryką (w tym zimne luty w ECU) jak i z katalizatorami. Świece i cewki masz wymienione (dobierane wg. kodu silnika)? Test katalizatorów zrobiłeś?
Paweł A4 B6 3,0 Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Opublikowano 10 Lipca 2018 Świece i cewki wymieniane przez poprzedniego właściciela firmy NGK A katów już nie ma
przem8 Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 21 godzin temu, Paweł A4 B6 3,0 napisał: Błąd 17646 jest na zapalonym zapłonie. Sprawdź zasilanie drugiego wtryskiwacza. Objawy na obu paliwach takie same?
Paweł A4 B6 3,0 Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Opublikowano 10 Lipca 2018 (edytowane) Tak dokładnie na obydwu paliwach. Jak wrzucę na skrzyni P to w miarę równo zaczyna pracować a jak tylko przeskocze na D to znów zaczynają skakać. Postaram się to szybko sprawdzić a może być tak że np przewód się przetarł albo coś takiego? Edytowane 10 Lipca 2018 przez Paweł A4 B6 3,0
przem8 Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 5 minut temu, Paweł A4 B6 3,0 napisał: Postaram się to szybko sprawdzić a może być tak że np przewód się przetarł albo coś takiego? Bardzo możliwe.
Paweł A4 B6 3,0 Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Opublikowano 10 Lipca 2018 3 minuty temu, przem8 napisał: Bardzo możliwe. Bo ostatnio miałem wymieniany krociec z wężem plynu chłodzącego ten co jest z tyłu silnika i jeśli gdzieś tamtędy one idą przewody to mogły zostać poruszone
Igorson Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 ogarniete? na poczatek zamien miejscami cewki 2 z np: 3 i zobacz czy tym razem błąd bedzie na 3. jesli tak to cewka. dodatkowo sprawdzic węzyki odpowiedzialne za podcisninie jesli obroty falują to gdzies jest winne lewe powietrze. masz błędy po polsku opisane to nic tylko robic:) ale mam nadzieje ze do tego czasu juz jest naprawione. jesli tak podziel sie co było przyczyną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się