Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zestaw turbo i intercooler od CAHA


Lukson85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

chcialem odswiezyc nieco temat i zapytac konkretnie o nr seryjne turbo caha 170KM i intercooler 3.0.

posiadam a4b8 CAGA 143KM i chcialem zrobic podmiane turbo i IC + program ok 200KM. 

sprzeglo luka nowe razem z dqumasa powinno sobie z tym poradzic. a przynajmniej tak mi sie wydaje.

 

z gory dziekuje za opinie i informacje.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć kolego ja u siebie zrobiłem tak wsadziłem IC od 3.0 BiTDI plus swoją turbine wyslalem na przerobienie do łodzi tam robi hybrydy i teraz mam 240 KM i 440Nm tyle ze audi q5 2.0 TDI myśle ze jak zmiana turba to już lepiej tak a nie wymiana na caha....

ps a jak z dpf u ciebie polecam konkretne czyszczenie przed zabiegiem.....ja tak robilem

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dominika6c6

Dzieki za szybkie info.

Czyli tak w swoim Q5 miałes turbo CAGA lub jakies podobne i bez problemu zrobiłes hybryde. a koszt takiego zabiegu mógłbys podac, bo o tej opcji wogole nie wiedziałem ze tak można.

Co do DPFa to dosc czesto robie dłuższa wyprawe powyzej 120 km wiec jak narazie ja nie doczuwam, moj mechanik tez niemiał zadnego ale... :) ale rzeczywiscie warto może to zrobic przed zmiana.

240KM 440Nm to juz lata, a jak u ciebie ze sprzegłem/dwumasą? wymieniałes na wzmocnione? powyżej mocy 200+ własnie troche sie zastanawiam czy te które ja wymieniłem da rade.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć u mnie dwumas byl zmieniany przy 220 tyś przez poprzedniego właściciela obecnie mam 247 tyś i jest ok ale ja mam quattro i to trochę jest na plus w osce podobno może pojawić się uslizgiwanie po jakimś czasie zależy od stylu jazdy ale wtedy mozna obic sprzeglo kewlarem i ma byc oki. Ja u siebie ori turbo miałem CAHB i przerobione na hybryda przeczytaj mój wątek tam maszopis koszt hybrydy to 1800zl można zostawić swoją a wziąść na wymianę gotowa myślę że to najlepsza opcja a pdf ja czyscilem w firmie która czyści chemia i teraz jest jak nowy...pamiętaj pdf musi być dobry bo zakochany mocno ograniczy program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 nie rozumiem dlaczego wszyscy wymieniają ic na ten z 3.0 lub 3.0 bi turbo. Są używane, najczęściej słabo wyglądają więc nie wiadomo w jakiej są kondycji. Warto by sprawdzić przed założeniem czy są szczelne. Nie pasują p&p i są droższe niż nowy customowy IC od FMIC.pl na nowym rdzeniu który, przy mniejszych gabarytach jest wydajniejszy. Nie muszę chyba dopisywać, że mniejsza pojemność układu dolotowego to mniejsza turbo dziura, więc i auto lepiej reaguje na gaz od samego dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...