marcin1502 Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Witam wszystkich, piszę pierwszy raz i nie wiem do którego działu się zwrócić, więc jak coś to proszę mnie poprawić ? A piszę ponieważ mam problem z moim A4 B8 2.0 TDI silnik CAGA. Od jakiegoś czasu po odpaleniu samochodu czuć jest wibracje, tak jakby któryś wtrysk nierówno pracował, ale teraz dodatkowo wyskakują mi komunikaty: " Parkbremse!" " Störung ESP! Siehe Betriebs-anleitung " " Leuchtweiten regelung defekt! " I nie chce samochód odpalić. Kilka razy wyjmę i włożę kluczyk i odpali i wtedy komunikaty znikają, a po chwili zaczyna mrógać spirala i zapala się check, po podłączeniu SDPROG pokazuje mi błędy: P2112 - Throttle Actuator Control System - Stuck Closed P2111 - Throttle Actuator Control System - Stuck Open. Nie mam pojęcia co może mu być, liczę, że mi pomożecie. Z góry dziękuję i pozdrawiam
RALF76 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Poczytaj o przepustnicy na forum, od tego trzeba zacząć w związku z tym błędami....
arek252525 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Na początku zdemontuj przepustnice i ją przeczyść. albo klapa w przepustnicy się zacina albo olej dostał się do elektryki przepustnicy lub połączenie. czyściłeś kiedyś egr i przepustnice w tym audi?
marcin1502 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 11 godzin temu, arek252525 napisał: Na początku zdemontuj przepustnice i ją przeczyść. albo klapa w przepustnicy się zacina albo olej dostał się do elektryki przepustnicy lub połączenie. czyściłeś kiedyś egr i przepustnice w tym audi? Przepustnice czyściłem około pół roku temu, więc raczej nie jest zabita.
arek252525 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 To sprawdź jeszcze okablowanie. I bym sprawdził elektrykę na przepustnicy. Rozbierałeś obudowę przepustnicy?
marcin1502 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 1 minutę temu, arek252525 napisał: To sprawdź jeszcze okablowanie. I bym sprawdził elektrykę na przepustnicy. Rozbierałeś obudowę przepustnicy? Rozbierałem obudowę przepustnicy, czyściłem dodatkowo EGR, kabli nie sprawdzałem, ale też powinny być całe.
arek252525 Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Bo błędy swiadczą o blokowaniu się przepustnicy na otwartym i zamkniętym. sprawdź okablowanie i ściągnij rurę doprowadzającą powietrze i włóż palce do niej i zobacz czy klapa chodzi bez problemów.
marcin1502 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 4 minuty temu, arek252525 napisał: Bo błędy swiadczą o blokowaniu się przepustnicy na otwartym i zamkniętym. sprawdź okablowanie i ściągnij rurę doprowadzającą powietrze i włóż palce do niej i zobacz czy klapa chodzi bez problemów. Ok, sprawdzę tak jak mówisz, dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się