witek77723 0 Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Witam! Zaczne od poczatku. Autko zaczelo kopcic na niebiesko ale tylko na postoju. Przy normalnej jezdzie nic. Po postoju na swiatlach, czy pod domem doslownie 1-2 minuty i widze dym plus smierdzace spaliny. Znalazlem moze dwie kropelki oleju w przewodzie od intercoolera. Egr czyszczony plus caly dolot i znalazlem tam moze tez 3 kropelki oleju. Podejrzewam ze to akurat jest normalne przy przebiegu 230 000km. Dodam, ze oleju przez rok nie musialem dolewac, trzymal caly czas poziom na 3/4 miarki bagnetu. Plyn chlodniczy w normie, staly poziom, zero zastrzezen. Dzis wymienialem olej silnikowy. Zalany byl shellem 5w30, wlalem Mobile 1 5w30. Po wymianie silnik zagrzany i zauwazylem maly dymek z pod korka oleju oraz zapocenie miedzy turbo a filtrem powietrza-tylko na laczeniu rur. Turbo zbiera sie normalnie, nie wyje, nic niepokojacego. Moje podejrzenia padaja na odme olejowa. Czy jest takowa w 3.0tdi BKN i jesli tak, gdzie ona jest umiejscowiona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 tutaj odma jest bezobsługowa. niebieski dym to też wtryski, nie wiem tylko co z dymem pod korkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek77723 0 Opublikowano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Znajomy mechanik podsunal mysl, ze to moze byc EGR cooler, czyli chlodniczka spalin. Wie ktos moze, jak sie do niej dobrac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofkp 0 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Nie chce Cie straszyć dwa takie przypadki miałem, w obu winne były wtryski. Sprawdź wtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 (edytowane) 4 godziny temu, witek77723 napisał: Znajomy mechanik podsunal mysl, ze to moze byc EGR cooler, czyli chlodniczka spalin. w 3.0 raczej mało prawdopodobne ale warto sprawdzić.. tańsza opcja. sprawdź korekty, czasy, boost i ciśnienie na szynie. Edytowane 19 Września 2018 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek77723 0 Opublikowano 31 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Wróce do tej odmy. Czy wie ktoś może gdzie ona sie znajduje? W katalogu znalazlem, że ten separator istnieje w BKN i wypada go wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) jest przy filtrze, mają wspólna podstawę. Edytowane 4 Listopada 2018 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się