Degnerix 0 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Witam, Od jakiegoś czasu powyżej 110km/h odczuwalne są drgania, wibracje dosyć mocne roznoszą się po całym samochodzie i pochodzą one z tyłu samochodu. Wie ktoś o co może chodzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugoarmani 0 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Witam, jeżeli drgania występują przy danym zakresie prędkości i nie objawia się to "biciem" pedału hamulca przy hamowaniu to zacząłbym od wyważenia kół i sprawdzenia czy felgi są proste. Ważne aby serwis który wyważa felgi umył je przed naklejeniem ciężarków, inaczej odpadną w bardzo szybkim czasie. Jeżeli ma się pewność, że drgania pochodzą z tylnej osi mogą to być krzywe tarcze (dość prawdopodobne) lub problem z łożyskiem (luz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Degnerix 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Wlasnie zauwazylem ze smar mi wychodzi w tylnym kole na tarcze. Pedal hamulca nie ma bicia, jak sciagne kola i zaloze to bicie przestaje i nagle znowu sie pojawia. Opony sprawdzalem nie sa uszkodzone. Podskocze na wulkanizacje i zobaczymy. Chyba ze wywalilo mi lozysko, musze rozebrac i zernac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyks 8 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 (edytowane) Spotkałem sie z przypadkiem, że dopiero wyważenie kół na maszynie z testem drogowym zlikwidowało bicie. Wcześniej byłem u 3 innych osób, które robiły to za pomoca standardowych wyważarek i efektów nie było... Edytowane 9 Sierpnia 2018 przez Onyks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Degnerix 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 chyba znalazłem dzisiaj winowajce. Podjechałem do znajomego na wulkanizacje i w lewym tylnym kole siedział bardzo głęboko wbity wkręt, schodziło dość sporo powietrza tylko że było to nie zauważalne. A na przy teście na maszynie okazało się że felgi lepiej są wyważone gdy nie ma na nich ciężarków. Wszystko zostało naprawione i odnowa wyważone. Na drodze jeszcze nie testowałem bo strasznie u mnie pada deszcz a na śliskiej nawierzchni wole nie ryzykować. Przetestuje na drodze i dam znać czy problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się