Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik cięzko odpala, brak zasilania na pompe paliwa na zapłonie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pewien dość denerwujący problem, mianowicie samochód ciężko ma zapalić trzeba długo kręcić ok. 4-5 sek. zanim odpali a jak odpali to ma obroty w granicach 400-500 i mega strasznie szarpie tak jakby chodził na 3 lub może nawet 2 cylindry, wtedy go gaszę bo aż żal słychać jak się męczy. Dopiero po następnej próbie odpalenia jest w miarę ok z tym że też trzeba długo kręcić. Jak juz się uda go odpalić to przy ruszaniu gdy puszczam powoli sprzęgło zaczynają spadać obroty i przygasa, nie ma mocy i trzeba dać konkretnie gazu by ruszyć , ale trochę szkoda sprzęgła. Zauważyłem że pompa paliwa nie dostaje zasilania na kontrolkach (3sek.) gdy  na chwilę zewrę przekaźnik i uruchomie go to normalnie odpali ale przy ruszaniu znów nie ma mocy i szarpie dopiero po przejechaniu kilku metrów jest w miarę dobrze. 

 

Z rzeczy które wymieniłem to : pompa paliwa ( i jak sprawdzałem to jest dobra bo nabija 4bar bez problemu i utrzymuje te ciśnienie gdy silnik pracuje) , przekaźnik pompy paliwa ,[ kopułka z palcem, świece, kable zapłonowe firma Beru], przepływomierz, sonda lambda, wszystkie filtry)  wszystkie części nowe

Mam także instalacje LPG 2 generacji Landirenzo po regeneracji reduktora i wizycie u gazownika, wszystko dzieje się tak samo na PB jak i LPG.

Wydaje mi się że jeżeli by pompka uruchamiała na kontrolkach to by nie było problemu z odpalaniem ale z ruszaniem zapewnie by był nadal problem.

Błędy jakie wtedy pokazało to: 

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 907 557 HX 
   Component:  1,6L R4/2V MOTR AT D01
   Coding: 04031
   Shop #: WSC 00000
4 Znalezione:  

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
            P0134 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal
            P0501 - 35-10 - - - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
            07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 8D0 919 033 P  
   Component: B5-KOMBIINSTRUMENT__D11
   Coding: 00142
   Shop #: WSC 00186
1 Błąd Zapis.:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
            30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 25     -------------------------------------------------------
   Controller: 4A0 953 234    
   Component: IMMO AUZ9Z0RD171598 D76
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 20656
Nie ma błędów :)   .

 

Błąd od sondy był juz jeszcze na starej sondzie ale po wymianie na nową wyczyściłem błędy.

Tak samo błąd imobilizera był już wcześniej ale nigdy mi silnik po uruchomieniu nie zgasł i nie świeciła się kontrolka immo.

Proszę o pomoc mechanikiem nie jestem ale lubię po naprawiać sam, silnik prosty a jednak brakuje mi pomysłów co by to mogło być. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...