skalarx Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Ostatnio po włączeniu zapłonu (bez uruchamiania silnika), po kilkunastu sekundach zapala mi się kontrolka oleju. Przy zapalonym silniku nie. Poziom oleju jest koło poziomu max na szabelce (dolałem bo myślałem że po ostatniej wymianie oleju było za mało). Co to może być? Błędów w VAG=0 Dzisiaj natomiast miałem następujący przypadek: Silnik dogrzany, zapalam, ruszam i przy dojeździe do skrzyżowania silnik zgasł, zapaliła się kontrolka oleju (to chyba akurat narmalne ). Potem nie chciał zapalić za pierwszym razem. Następnę 10 sekundowe kręcenie i zapalił. Teraz zachowuje się normalnie. Pali na raz, nie gaśnie, chodzi równo (zawsze tak chodził). Zero objawów jakiej kolwiek choroby , ale boję się że coś jednak jest nie tak Może jakaś przerwa pracy pompy paliwowej?
slaweq Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Maciek kontrolka oleju o której piszesz to ta na FIS-ie, która Ci sie na spocie zapaliła? Raczej nie jest normalne, że zapaliła się w momencie gdy Ci silnik zgasł na tym skrzyzowaniu
skalarx Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 Maciek kontrolka oleju o której piszesz to ta na FIS-ie, która Ci sie na spocie zapaliła? Raczej nie jest normalne, że zapaliła się w momencie gdy Ci silnik zgasł na tym skrzyzowaniu Nie "pocieszaj" mnie Slaweq [br]Dopisany: 17 Luty 2009, 21:00_________________________________________________Sprawdzałem właśnie VAGiem. Zero błędów
Sztomel Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Sprawdzałem właśnie VAGiem. Zero błędów confused4 no to jest trochę dziwne bo przynajmniej powinno wskazać usterkę czujnika ciśnienia oleju Może jakaś przerwa pracy pompy paliwowej? zgaśnięcie silnika przy zapaleniu kontrolki oleju to normalny objaw i ustaje po otwarciu i podniesieniu maski (czujnik otwarcia klapy silnika) ale jeśli chodzi o pompę paliwa to takowej nie masz, jest tylko pompa wtryskowa z sekcją niskiego ((pompa ssąca) i wysokiego ciśnienia (pompa tłocząca) a wszystko w jednej obudowie))
skalarx Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Opublikowano 18 Lutego 2009 Czyli jednak może to być czujnik ciśnienia oleju :gwizdanie:. zgaśnięcie silnika przy zapaleniu kontrolki oleju to normalny objaw i ustaje po otwarciu i podniesieniu maski czy nie chodziło Ci o zapalenie kontrolki oleju Po zgaśnieńciu silnika?
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 czy nie chodziło Ci o zapalenie kontrolki oleju Po zgaśnieńciu silnika? mysli tak
skalarx Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 czy nie chodziło Ci o zapalenie kontrolki oleju Po zgaśnieńciu silnika? mysli tak OK. Zapytam dzisiaj w ASO ile kosztuje taki czujniczek :>[br]Dopisany: 18 Luty 2009, 09:04_________________________________________________Kontrolka oleju może chyba oznaczać zarówno brak ciśnienia oleju jak i niski poziom oleju. To sa dwa różne czujniki, w dodatku w poważnej rozbieżności cenowej. Czujnik ciśnienia oleju kosztuje 45PLN a czujnik poziomu oleju 265PLN. Jak zdiagnozować który jest uszkodzony? Jak napisałem błędów w VAG brak.[br]Dopisany: 18 Luty 2009, 16:56_________________________________________________PROBLEM CHYBA NAMIERZONY Na to nikt z Was by chyba nie wpadł Facet podczas wymiany filtra oleju, przyciął przewód od czujnika ciśnienia oleju (zdjęcie). Jutro jadę do faceta na zjebk...
DaRo4422 Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Hehhe jak Mechanik tak zrobił to następnym razem sam wymień filtr i nie bedziesz musiał sie bać o takie usterki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się