Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 brd szarpanie spirale wieczny problem


mamut1993

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z Audi wieczne spirale i błąd p0104 spadek mocy i szarpanie w granicach 1500 /3000 obrotów potrzebuje pomocy bo w samochodzie wymienione jest już prawie wszystko same naprawy i koszt części to około 10 tys zł plus 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mogę coś zasugerować to przede wszystkim napisz czytelnie o co chodzi z tymi "spiralami" i co zostało już zrobione. 

ps.

Te wykonane wydatki to warsztat czy twoje pomysły na naprawę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe 4 pompki regeneracja turbo nowy egr węże 90% nowe zapala się kontrolka świec zdrowych i jest błąd p0104 do tego zauważyłem że problem pojawia się przy wypadaniu tak sądzę co do szarpania gdy wyczyścić egr jest super na 100 km później znowu to samo dodam że problem na 3 egr taki sam. PODEJRZEWAM przepustnice ale dopiero bd mógł to spr jak wrócę z urlopu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"internety" mówią o błędzie P0104 ze pochodzi od przepływomierza, sprawdź wiązkę idącą od niego, może jest gdześ przetarta, albo jak możesz podmień przepływkę.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16488/P0104/000260

Edytowane przez moniuh
link dodany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro dam znać bo będę sprawdzał czy przypuszczenia były prawdziwe :) Przepływomierz sprawy 

Edytowane przez mamut1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM MAM DALEJ TEN PROBLEM Samochód od 1800 do 3000 obr 4,5,6 bieg trzęsie autem nie ma mocy po przekroczeniu 3 tys turbo wstaje i co jakiś czas błąd byłem u 4 mechaników każdy mówił co innego...  GENERALNIE błąd czujnika doładowania ciśnienia jutro bd miał czujnik ale coś czuję że to nie to profilaktycznie spr dzisiaj przeplywke jest sprawna egr wyczyścić sobie również brak efektu ten czujnik też czyscilem nie pomogło więc zamówiłem nowy. Inny mechanior mówił że pompka nie daje 1 a 2 że pompki są dobre i sam już nie wiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz zamontowane pompki na nowych uszczelnieniach, śrubach i zamontowane jak należny? U siebie miałem problem z mocą powyżej 3k wibracje, a z czasem nie dało się prawie jechać, co przyspieszałem, to silnikiem "rzucało" jak jednostajnie to minimalnie.

po prawidłowym montażu wszystko super i moc wróciła z 145-> 200 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No uszczelka 80 zł szt. Do tego nowy zestaw śrub ale odnoszę wrażenie że jedna pompka nie domaga z tym że mają 20 tys km po regeneracji i co prawda rok czasu już minął czy możliwe żeby pompka siadla w takim krótkim czasie? problem jest z tym że turbo rząda 2500 a dostaje 2200 coś tam na kompie pokazuje dzisiaj postaram się wrzucić logi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie dzisiejszą diagnoza skopane wtryski i ponoć spr panewek profilaktycznie czy jest sens ale i tak czy jest sens wymiany tych pomek. PYTANIE CZY TO MOZLIWE ZE PO ROKU 26 TYS KM MAX PADLY k**wa WTRYSKI KTORE BYLY REGENEROWANE? Przecież to absurd a jest miesiąc po gwarancji... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mamut1993 napisał:

Witam ponownie dzisiejszą diagnoza skopane wtryski i ponoć spr panewek profilaktycznie czy jest sens ale i tak czy jest sens wymiany tych pomek. PYTANIE CZY TO MOZLIWE ZE PO ROKU 26 TYS KM MAX PADLY k**wa WTRYSKI KTORE BYLY REGENEROWANE? Przecież to absurd a jest miesiąc po gwarancji... 

Czasem po regeneracji nadają się od razu na złom :naughty:

Wszystko zależy kto się do nich dotykał i za ile :P

Z praktyki to szkoda kasy na regenerację, lepiej kupić używki z gwarancją rozruchową a resztę oszczędzonej kasy zainwestować w uszczelniacze i porządne ich zamontowanie .

Bardzo często nie trzeba w ogóle z pompkami nic robić , wysokie korekcje jak i inne rozjechane parametry wcale nie muszą świadczyć o ich uszkodzeniu, ich przyczyną mogą być spaliny przedostające się z cylindrów do szyny paliwowej w głowicy . Wystarczy zmienić uszczelnienia i śruby mocujące i wszystko wraca do normy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja turbo i pompek ?

kto Ci postawił taką diagnozę... teraz to ładu z tym autem ciężko będzie dojść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok ale czy wymieniać znowu 4 pompki czy tylko powiedzmy 1 bo to są jaja już jakieś a co do turbo to puszczalo olej teraz jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że dawałem po 650 zł za sztukę teraz podejrzewam że wina leży w jednym a chcą znowu wymienić 4... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...