Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przestala działać klima!!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jechałem ostatnio klima chodziła po chwili przestają zaczęło lecieć gorące powietrze pojechałem następnego dnia nabić klime a tu lipa klima się nie działa nadal bezpiecznik sprawdziłem ok klima nabita więc ok spojrzałem do sprężarki zrobiłem zdjęcie pomożecie co się tam stalo kumpel sprawdzał i mówił że prąd nie dochodzi do spreazarki

received_2172840809441014.jpeg

Opublikowano

A może napisz w jaki sposób kumpel sprawdził, że prąd nie dochodzi...

VCDS i sprawdź błędy klimy.

Opublikowano

Mówił że nie. Dochodzi podłączal kleme z sprężarka coś na lampkę coś w tym stylu twoerdizk że nie do chodzi prąd ale na zdjęciu widać że sprzęgło poszło do od tego może nie być prądu? 

Opublikowano

Na zdjęciu widać że coś się ulamalo? Chyba nie nie wiem nie znam się ale N moje oko widać że coś nie tak jest 

*Zapraszam tu ->Regulamin Temat należałoby umieścić w dziale dotyczącym klimatyzacji, a nie układu chłodzenia!!! - temat przeniesiony.

Opublikowano

Fota troche zbyt bliska ... ale wydaje sie ze sprzeglo sie posypalo ... a jak tak to czy lozysko ci nie halasowalo wczesniej lub inne niepokojace dzwieki. Wirnik musial dawac bardzo duze opory ze zerwalo sprzeglo ... aby sie zatarla tak sama z siebie ... malo prawdopodobne chyba ze malo bylo oleju (i czynnika).

Opublikowano

No właśnie nic słychać nie było nagle przestała porostu działać i tyle dobilem czynnik i nie odpaliła już. To co samo sprzęgło wymienić czy cała sprężarka poszła? 

Opublikowano

I pytanie to jest przyczyną nie działania klimy to sprzęgło same wymienić czy tarcze czy jak to wygląda nie wiem nie znam. Się tylko pytam żeby mechanik mi nie wcisnal czegoś 

Opublikowano

Jakas przyczyna zerwania sprzegla byla ... ja bym sprezarke dal do przegladu.

Opublikowano

Czynnika było 200 jak sviagali to bez nie chodziła może jakiś kamień lub coś uderzyło i się posypało dam więcej zdjęć 

Opublikowano