Adrian 1992 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Jechałem ostatnio klima chodziła po chwili przestają zaczęło lecieć gorące powietrze pojechałem następnego dnia nabić klime a tu lipa klima się nie działa nadal bezpiecznik sprawdziłem ok klima nabita więc ok spojrzałem do sprężarki zrobiłem zdjęcie pomożecie co się tam stalo kumpel sprawdzał i mówił że prąd nie dochodzi do spreazarki
pksmlody Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 A może napisz w jaki sposób kumpel sprawdził, że prąd nie dochodzi... VCDS i sprawdź błędy klimy.
Adrian 1992 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Mówił że nie. Dochodzi podłączal kleme z sprężarka coś na lampkę coś w tym stylu twoerdizk że nie do chodzi prąd ale na zdjęciu widać że sprzęgło poszło do od tego może nie być prądu?
Adrian 1992 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Na zdjęciu widać że coś się ulamalo? Chyba nie nie wiem nie znam się ale N moje oko widać że coś nie tak jest *Zapraszam tu ->Regulamin Temat należałoby umieścić w dziale dotyczącym klimatyzacji, a nie układu chłodzenia!!! - temat przeniesiony.
adadur Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Fota troche zbyt bliska ... ale wydaje sie ze sprzeglo sie posypalo ... a jak tak to czy lozysko ci nie halasowalo wczesniej lub inne niepokojace dzwieki. Wirnik musial dawac bardzo duze opory ze zerwalo sprzeglo ... aby sie zatarla tak sama z siebie ... malo prawdopodobne chyba ze malo bylo oleju (i czynnika).
Adrian 1992 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2018 No właśnie nic słychać nie było nagle przestała porostu działać i tyle dobilem czynnik i nie odpaliła już. To co samo sprzęgło wymienić czy cała sprężarka poszła?