Misiek992 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Audi a4 b7 Avant 2.0 tdi 04/2007 Co2 w płynie chłodzącym + wywala płyn przez zbiornik wyrownawczy. Teraz jeśli się potwierdzi że głowica cylindrów ma pęknięcia czy spawać żeźbić czy dać nową AMC Jeśli to uszczelka to pół biedy. Przy okazji chce zregenerować napęd pompy oleju, zajrzeć do turbo bo trochę gwirzdze co dziwne jak obroty spadają to też słychać może jakieś nieszczelności. Moje pytanie czy robić coś przy dole silnika jedni mówią że odrazu pierścionki wymieniać inni że po co. Może ktoś się podzieli z podobnych napraw co robił ( co warto zrobić) ile poległ. Wzuce na bieżąco postępy naprawy i czy uszczelka czy głowica.
moniuh Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 jak sie da pospawac to po co wywalac 3k plnow na glowice? ja musialem, bo nie dalo sie jej naprawic, pekniecie w slabym miejscu. masz jeszcze DPF ? moze pucha pusta i dlatego slychac turbo surge..
Misiek992 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Już bez DPF ale trochę to zbyt głośne się zrobiło zaraz po wyjęciu było ciszej. Gdze robiłeś głowice.
moniuh Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 mojej nie dalo sie napraic, pekniecie kiepskim miejscu, warsztat wysylal gdzies na sprawdzenie splanowanie i ewentualna naprawe. koniec koncow fabrycznie nowa siedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się