Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Remont silnika BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi a4 b7 Avant 2.0 tdi 04/2007

Co2 w płynie chłodzącym + wywala płyn przez zbiornik wyrownawczy. 

Teraz jeśli się potwierdzi że głowica cylindrów ma pęknięcia czy spawać żeźbić czy dać nową AMC

Jeśli to uszczelka to pół biedy. 

Przy okazji chce zregenerować napęd pompy oleju, zajrzeć do turbo bo trochę gwirzdze co dziwne jak obroty spadają to też słychać może jakieś nieszczelności. 

Moje pytanie czy robić coś przy dole silnika jedni mówią że odrazu pierścionki wymieniać inni że po co. 

Może ktoś się podzieli z podobnych napraw co robił ( co warto zrobić) ile poległ.

Wzuce na bieżąco postępy naprawy i czy uszczelka czy głowica. 

 

 

 

Opublikowano

jak sie da pospawac to po co wywalac 3k plnow na glowice? ja musialem, bo nie dalo sie jej naprawic, pekniecie w slabym miejscu. masz jeszcze DPF ? moze pucha pusta i dlatego slychac turbo surge..

Opublikowano

Już bez DPF ale trochę to zbyt głośne się zrobiło zaraz po wyjęciu było ciszej. 

Gdze robiłeś głowice. 

Opublikowano

mojej nie dalo sie napraic, pekniecie kiepskim miejscu, warsztat wysylal gdzies na sprawdzenie splanowanie i ewentualna naprawe. koniec koncow fabrycznie nowa siedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...