DocFora Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) Cześć. Moje 1.8T ciężko pali po nocy. Włączam stacyjkę, kluczyk, leciutkie czekanie (2 sekundy) aby pompa paliwa poleciała do silnika i zaczynam kręcić ok aż 4-5 sekund aby odpalił. Kolejny dzień, próbka. Również zimny silnik... włączam tylko stacyjkę, wyłączam, włączam... 2, 3 razy aby pompa benzyny leciała do silnika (słyszę tak jak trzeba) i szybciej odpala. 2 sekundy. Co to może być? "Ucieka", automatycznie wraca do baku przez kilka godzin? Nie mam pojęcia. Borygo, olej, benzyna, płyny nie ciekną. Pomału zmieniałem: - świece - cewki zapłonowe - pompę paliwa - filtr paliwa - akumulator OK - rozrusznik zmieniony Jeśli silnik jest gorący... powiedzmy 5, 6 godzin. Jest OK. Nie posiadam gazu, sama benzyna. Patrzyłem na VAG'a... zupełnie nie ma błędów. Silnik ( engine) grupa 03 również pokazuje OK jako temp. płyn chłodzący. Ogólnie silnik jest dobry, cichy, turbina też. To się zaczęło ok 3-4 miesiące temu jak był zimny. Natychmiast. Nawet przestraszyłem się. Wcześniej odpalał jak strzała. Na koniec... Czy przy włączeniu stacyjki po przekręceniu kluczyka... wyłączeniu, włączeniu, wyłączenie itd specjalnie... zawsze pompa powinna pompować przez kilka sekund? Czy nie... benzyna poleciała do silnika i przestaje pompować zanim odpali się silnik. (?). Audi A6 C5, 1.8T 98r. Ps. Przepraszam... poprosiłbym moderatora o przesunięcie mojego tematu nie z 1.8 a 1.8T. (mój błąd) Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez DocFora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się