Randor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Witajcie. Kupiłem kilka dni temu B5 2.8 quattro avant. Obejrzałem przed chwilą auto i wychodzi ze koło które trze wystaje dobry centymetr bardziej niż drugie. Albo jedno jest wywalone na zewnątrz albo drugie wbite do środka. Co to może być? Auto miało dzwona? Krzywa zwrotnica? Edytowane 27 Grudnia 2018 przez Randor
ORZE? Opublikowano 22 Listopada 2018 Opublikowano 22 Listopada 2018 I jak kolego udało Ci się coś ustalić? Mam identyczną sytuację u siebie...
sitar Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 Może górne wahacze są od jakiegoś innego wozu, może pozakładane odwrotnie?
misiek95 Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 (edytowane) Moim zdaniem to jest różnica wynikająca z wysokości. W tym rodzaju zawieszenia jest taki moment że podczas obniżania auta, koła gwałtownie kładą się do środka i robi się negatyw. Stań na równym podłożu i zmierz wysokość błotnika do ziemi. Obstawiam, że conajmniej centrymetr będzie niżej jedna ze stron. Edytowane 23 Listopada 2018 przez misiek95
Randor Opublikowano 26 Listopada 2018 Autor Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Sprawa rozwiązana. Po wymianie zwrotnic i wahaczy wszystko jest ok. Luz miały górne wahacze + auto faktycznie stało krzywo. Zwrotnice wymieniałem na darmo. Do zamknięcia. Edytowane 15 Marca 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się