AFN - problem przy przyspieszaniu
0

    33 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    JurekTCS    0

    Mam taki problem. Nie występuje on zawsze ale jest dosyć denerwujący

    Przy ostrej jeżdzie np. podczas "wyścigu" zadarza sie że obroty przy ok 3000 obr/min zacinają się na chwile. Gaz mam wciśniety do końca w tu nagle zonk bo on głupieje i przez ok sek nie przyspiesza. po tej chwili jedzie dalej jak należy

    Przepływkę wymieniałem ok miesiąca temu

    Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spanky    0

    zaworek n75,kierownice turbo,nastawnik ......

    podepnij pod Vag'a i zrob diagnoze podczas jazdy .... powinno cos wypluc .... ;-)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    JurekTCS    0

    Tylko że to się dzieje niezmiernie rzadko :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Petroniusz    0

    a więc mam taki sam problem, kiedyś z kolesiem podpielismy kompa jeździliśmy i nic nie wykryło, bo to się rzadko zdarza. jak narazie spokój ale piwron wie co to jest,

    ps to jakaś przypadłość tego silnika.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    MARTiiii    0

    Nie przypadłośc tylko poprostu cos siada ;). N75 oby tylko lub turbina. Nastawnik to raczej nie.... Może jeszcze przepływomierz ale to jednak inne efekty daje.

    Mi się wydaję że mam podobny problem. Czasami traci moc przy przyspieszaniu na sekundę może parę. Bardzo żadko się to zdarza. Ignoruję to narazie dopóki nie zacznie się to nasilać. Jak byłem w serwisie to chcieli mi regenrować turbinę :shock:. Ale od tamtej pory zrobiłem 500km i ich olałem - tak tragicznie jeszcze nie jest.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    JurekTCS    0

    Co to jest ten zawór N75 :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    T-żółw    0
    Co to jest ten zawór N75

    zawór do sterowania ciśnieniem turbo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Wihajster    0
    Co to jest ten zawór N75 :?:
    twoj N75 jest z pewnoscia oki.one w 110 prawie nigdy nie padaja :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    MARTiiii    0

    Myślę że JurekTCS, jak i ja wolelibyśmy żeby to był ten zaworek, więc cichosza... :lol: - N75 też lubi w naszych paść :mrgreen:

    Zakładając, że to jednak turbinę będzie trzebe regenerować w niedalekiej przyszłości.

    Czy w ogóle z tym można jeździć dalej jeśli jeszcze nie przeszkadza zbytnio w podróżowaniu? Nie ulegnie poważniejszemu uszkodzeniu turbina, później większe koszty itp?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Wihajster    0
    Myślę że JurekTCS, jak i ja wolelibyśmy żeby to był ten zaworek, więc cichosza... :lol: - N75 też lubi w naszych paść :mrgreen:

    ok.juz nic nie mowie :wink: co za optymisci na forum :lol:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    JurekTCS    0

    Zgadza się.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spanky    0

    Czy w ogóle z tym można jeździć dalej jeśli jeszcze nie przeszkadza zbytnio w podróżowaniu? Nie ulegnie poważniejszemu uszkodzeniu turbina, później większe koszty itp?

    generalnie jak nie mozna zdiagnozowac usterki bo poprostu bardzo sporadycznie wystepuje to albo jezdic caly czas z podpietym Vagiem :twisted: ,albo przezornie wymienic N75 i rozruszac kierownice (wyczyscic) i miec nadzieje ze to to albo jezdzic do momentu jak usterka zacznie sie nasilac badz cos sie wysra ..... :twisted:

    P.S a moze trzeba jechac na diagnoze do jakiegos speca od TDI ..... czasami potrafia czynic cuda ;-)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Traviz    0
    Zakładając, że to jednak turbinę będzie trzebe regenerować w niedalekiej przyszłości.

    a czy nie jest tak, że gdy pada turbinka to wygląda na zapoconą ?

    Zacinającego się N75 nie zobaczy się VAGiem :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Pikuś    0
    Zakładając, że to jednak turbinę będzie trzebe regenerować w niedalekiej przyszłości.

    a czy nie jest tak, że gdy pada turbinka to wygląda na zapoconą ?

    Zacinającego się N75 nie zobaczy się VAGiem :)

    Raczej nie jest zapocona bo z turbo nie bardzo jak ma wydostac sie olej na obudowe. Jak pada turbina to albo puszcza olej na strone chlodna albo na goraca gdzie zostaje spalony.

    Przynajmniej mi tak sie wydaje.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Pikuś    0
    co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

    U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Traviz    0
    co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

    n75.jpg

    Przykładowy N75 inaczej solenoid (Cewka o kształcie cylindrycznym bez rdzenia. Charakteryzuje się tym, że pole magnetyczne wewnątrz solenoidu jest praktycznie jednorodne.) :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spanky    0

    U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada.

    chyba ze to silnik AHH ... ;-)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Pikuś    0

    chyba ze to silnik AHH ... ;-)

    O tego to nie wiedzialem. Myslalem ze wszystkie 90 maja zwykle turbiny.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spanky    0

    chyba ze to silnik AHH ... ;-)

    O tego to nie wiedzialem. Myslalem ze wszystkie 90 maja zwykle turbiny.

    czlowiek sie uczy cale zycie ... ;-)

    P.S silnik AHH jest dosyc ciekawym rozwiazaniem .....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dark79    0
    co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

    U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie.

    to ja ma 1Z i cos mi wystaje z turbo-sprężarki po stronie spalin, wiec to jest od kierownic czy nie :neutral:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    MARTiiii    0

    Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie? Bo u mnie pod tym względem wszytko w porządku.

    p.s. dziś przeliczyłem spalanie po pierwszych 600kmi i jestem w szoku bo mi wycodzi ok.4,5l-5l na 100km :mrgreen przy typowej jeżdzie nie za wolno, nie za szybko - mieszany głownie poza miastem.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dark79    0
    Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie? Bo u mnie pod tym względem wszytko w porządku.

    p.s. dziś przeliczyłem spalanie po pierwszych 600kmi i jestem w szoku bo mi wycodzi ok.4,5l-5l na 100km :mrgreen przy typowej jeżdzie nie za wolno, nie za szybko - mieszany głownie poza miastem.

    norma :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spanky    0
    co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

    U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie.

    to ja ma 1Z i cos mi wystaje z turbo-sprężarki po stronie spalin, wiec to jest od kierownic czy nie :neutral:

    nie .... :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dark79    0
    co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

    U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie.

    to ja ma 1Z i cos mi wystaje z turbo-sprężarki po stronie spalin, wiec to jest od kierownic czy nie :neutral:

    nie .... :twisted:

    wieć co ??jeżeli koledzy mogą mnie oświecić, to się rusza i jest podłączone do zawou N75

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    JurekTCS    0
    Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie? Bo u mnie pod tym względem wszytko w porządku.

    p.s. dziś przeliczyłem spalanie po pierwszych 600kmi i jestem w szoku bo mi wycodzi ok.4,5l-5l na 100km :mrgreen przy typowej jeżdzie nie za wolno, nie za szybko - mieszany głownie poza miastem.

    U mnie w cylku mieszanym, wyszło 6,1

    Samo miasto (wiekszosć w korkach), wyszło 6,6

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    MARTiiii    0

    Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie?

    Czy da się rozruszać te kierownice turbo bez wyciągania turbo z silnika? Dałem już mu popalić na drodze ale nadal czasami go przycina, jakaś inna metoda?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spanky    0
    Czy przy zawieszajacym się turbo będzie ubywać oleju w silniku, kopcenie?

    Czy da się rozruszać te kierownice turbo bez wyciągania turbo z silnika? Dałem już mu popalić na drodze ale nadal czasami go przycina, jakaś inna metoda?

    nie "zawieszanie sie turbo " nie ma nic wspolnego z ubytkiem oliwy .....

    da sie rozruszac ..... :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members