Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN - problem przy przyspieszaniu


JurekTCS

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem. Nie występuje on zawsze ale jest dosyć denerwujący

Przy ostrej jeżdzie np. podczas "wyścigu" zadarza sie że obroty przy ok 3000 obr/min zacinają się na chwile. Gaz mam wciśniety do końca w tu nagle zonk bo on głupieje i przez ok sek nie przyspiesza. po tej chwili jedzie dalej jak należy

Przepływkę wymieniałem ok miesiąca temu

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaworek n75,kierownice turbo,nastawnik ......

podepnij pod Vag'a i zrob diagnoze podczas jazdy .... powinno cos wypluc .... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przypadłośc tylko poprostu cos siada ;). N75 oby tylko lub turbina. Nastawnik to raczej nie.... Może jeszcze przepływomierz ale to jednak inne efekty daje.

Mi się wydaję że mam podobny problem. Czasami traci moc przy przyspieszaniu na sekundę może parę. Bardzo żadko się to zdarza. Ignoruję to narazie dopóki nie zacznie się to nasilać. Jak byłem w serwisie to chcieli mi regenrować turbinę :shock:. Ale od tamtej pory zrobiłem 500km i ich olałem - tak tragicznie jeszcze nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest ten zawór N75

zawór do sterowania ciśnieniem turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest ten zawór N75 :?:
twoj N75 jest z pewnoscia oki.one w 110 prawie nigdy nie padaja :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że JurekTCS, jak i ja wolelibyśmy żeby to był ten zaworek, więc cichosza... :lol: - N75 też lubi w naszych paść :mrgreen:

Zakładając, że to jednak turbinę będzie trzebe regenerować w niedalekiej przyszłości.

Czy w ogóle z tym można jeździć dalej jeśli jeszcze nie przeszkadza zbytnio w podróżowaniu? Nie ulegnie poważniejszemu uszkodzeniu turbina, później większe koszty itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że JurekTCS, jak i ja wolelibyśmy żeby to był ten zaworek, więc cichosza... :lol: - N75 też lubi w naszych paść :mrgreen:

ok.juz nic nie mowie :wink: co za optymisci na forum :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w ogóle z tym można jeździć dalej jeśli jeszcze nie przeszkadza zbytnio w podróżowaniu? Nie ulegnie poważniejszemu uszkodzeniu turbina, później większe koszty itp?

generalnie jak nie mozna zdiagnozowac usterki bo poprostu bardzo sporadycznie wystepuje to albo jezdic caly czas z podpietym Vagiem :twisted: ,albo przezornie wymienic N75 i rozruszac kierownice (wyczyscic) i miec nadzieje ze to to albo jezdzic do momentu jak usterka zacznie sie nasilac badz cos sie wysra ..... :twisted:

P.S a moze trzeba jechac na diagnoze do jakiegos speca od TDI ..... czasami potrafia czynic cuda ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że to jednak turbinę będzie trzebe regenerować w niedalekiej przyszłości.

a czy nie jest tak, że gdy pada turbinka to wygląda na zapoconą ?

Zacinającego się N75 nie zobaczy się VAGiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że to jednak turbinę będzie trzebe regenerować w niedalekiej przyszłości.

a czy nie jest tak, że gdy pada turbinka to wygląda na zapoconą ?

Zacinającego się N75 nie zobaczy się VAGiem :)

Raczej nie jest zapocona bo z turbo nie bardzo jak ma wydostac sie olej na obudowe. Jak pada turbina to albo puszcza olej na strone chlodna albo na goraca gdzie zostaje spalony.

Przynajmniej mi tak sie wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada. A zawor N75 jest od regulacji kierownicy w turbinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest n75 i co to znaczy rozruszać turbine ręcznie co tam się czyści bo zabardzo sie nieznam a mam podobny problem

n75.jpg

Przykładowy N75 inaczej solenoid (Cewka o kształcie cylindrycznym bez rdzenia. Charakteryzuje się tym, że pole magnetyczne wewnątrz solenoidu jest praktycznie jednorodne.) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie nie ma kierownicy turbiny wiec to odpada.

chyba ze to silnik AHH ... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...