_Michał_ Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Witam Auto 1.8t bfb oska multitronic logi benzyn. Borykam się z falowaniem obrotów, wymienione odpowietrzenie grzybek. Ciągnie równo nie szarpie, olał bym to gdyby nie problem z regulacją gazu. Gazownik szukał nieszczelności w dolocie rozkłada ręce, faluje też na Benz. Gaz problem z regulacją. Powiedział że wysokie doładowanie chyba program ma. http://vaglogi.pl/log-120_020_H91W908.html http://vaglogi.pl/log-002_033_003_1OfX5j.html http://vaglogi.pl/log-115_118_032_9Gv63YD.html Starsze http://vaglogi.pl/log-115_118_6nngl.html http://vaglogi.pl/log-032_4f6lqh.html DZIĘKI ZA KAŻDĄ PODPOWIEDŹ
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Auto po programie i wtryski pętlą. Sprawdź ciśnienie paliwa pod obciązeniem, jeśli ok to soft do poprawy. Jakie masz graty od lpg?
_Michał_ Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Stag Qbox basic, acr 01 czarny twierdz że wystarcza, baracudy pojedyńcze. A coś niepokojącego przepływka, turbina ładuje ok? Wsadzili emulator 2 sondy. Tylko podobno mapa się rozjeżdża z powodu podciśnienia. Zastanawiam się na ezektorem albo jakimś zaworkiem zwrotnym. W kanale 020 powinny być same zera?
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Turbo przez chwilę przeładowuje ale tak to trzyma doładowanie. To, że masz takie wyniki w gr. 20 spowodowane jest zapewne brakiem paliwa. Instalacja powinna dać radę bez problemu. Jak Ci to stroił gazownik? Najlepiej to zrobić na korekty sondy z vaga, a nie na mapki ?
bartez90 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Do tego w dolocie istny piekarnik... to też trzeba jakoś ogarnąć. Przy okazji sprawdziłbym n75 i wężyki, czy wszystko z nimi w porządku. Możesz spróbować wyczyścić i powtórzyc logi czy dalej przeładowuje.
_Michał_ Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2018 (edytowane) Założył sondę na wydech i jeździliśmy parę rundek. Ale było chwilę ok i ponownie się rozjechaly mapy. Oczywiście potem zaczyna wywala cheka z tego powodu. Powiedział że muszę zająć się podciśnieniem szukali tym zestawem do odlotu ale nie doszukali się powiedział żebym zdjął przedni pas i szukał rozłożył ręce brakiem czasu. A przepływka ma ok parametry,? czy n75 może powodować falowanie obrotów? Czy po tych logach widać ile mniej więcej jest kucy na tym programie. Edytowane 26 Sierpnia 2018 przez _Michał_
bartez90 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Po logach i przeplywie moze byc okolo 180 km, ale przeplyw czesto bywa mylacy. Problemy z n75 moga jak najbardziej powodowac falowanie obrotow, tym bardziej ze masz wyrazne przeladowanie. Cisnienie paliwa tez do sprawdzenia oczywiscie. Takze te 2 rzeczy poki co. A potem trzeba sie zajac wtryskami (te juz petla) i temperatura w dolocie. Robiony byl sam program? Wtryski zostaly seryjne i jeden ic seryjny?
_Michał_ Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 (edytowane) Witam ponownie skonczyło sie na remoncie glowicy uszczerbek na wyjsciu jednego wałka nie do naprawy, zawory lekko nadpalone co podobno miało przepuszczac i powodowac falowanie, glowica od ADR usuniety przy okazji SAI, wyłączona sonda i sai w ECU wgrana seria, wymienione wtryskiwacze od saba narezie IC seria ale planuje 2 od BEX. Na tą chwile silnik chodzi ładnie spadło spalanie od ponad miesiąca jeżdżę na tylko PB jestem umówiony na ponowną regulację gazu przed gazem chciałem zrobić logi PROSZĘ O SPRAWDZENIE BARDZIEJ ZNAJĄCYCH SIĘ. http://vaglogi.pl/log-115_118_YCV7Ed.html http://vaglogi.pl/log-003_020_l1ou7.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Z8s2Sa.html http://vaglogi.pl/log-090_093_m4OBs00.html http://vaglogi.pl/log-032_033_2wm6qh.html http://vaglogi.pl/log-002_033_C3zy1e.html http://vaglogi.pl/log-001_003_7l7DR1w.html Edytowane 27 Stycznia 2019 przez _Michał_
_Michał_ Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 (edytowane) Cześć Łukasz miałem nadzieje że sie wypowiesz własnie warunki dzisiaj były średnie nie dociągnąłem go całkiem do odcinki ale w ostatnich logach wyżej dawała trochę lepiej przy 6300rpm dawała 134g/s teraz 123g/s z tego co mówiliście to bfb chyba 150/160g/s wtedy był program co prawda ale to nie ma chyba wpływu bardziej mnie interesują korekty bo podobno musieli przestawić rozrzad o 1 ząbek bo inaczej wywalało błąd wałków. teraz pytanie czy mogło to być winą wałków ostrzejszych z ADR. Przepływkę czyścic czy dziurkę nawiercać nie wiem czy to coś daje. Chyba że jeszcze filtr zmienię bo jeszcze nie wymieniałem. Edytowane 27 Stycznia 2019 przez _Michał_
Łukasz13 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 (edytowane) Widzę że zrobiłeś dodatkowe logi, rozrząd nie jest do końca ok, wygląda że przestawiony jeszcze jest, -15 czyli jest na granicy błędu, co do samego przepływu też nie można tego do konca dobrze ocenić, bo po pierwsze jest nie zgadza się synchronizacja rozrządu, po drugie jest głowica agu na szerokim kanale, kolektor ssący został org?, po trzecie są nieseryjne wtryski i ciężko ocenić po korektch sondy czy przepływka zaniża. Edytowane 27 Stycznia 2019 przez Łukasz13
_Michał_ Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 tak kolektor org ale głowice trafiłem tą na małym kanale bo wychodziły dwa rodzaje chociaż teraz żałuje że nie brałem tej z szerokim miałem do wyboru ale w warsztacie mi odradzili, kolektor został od bfb, wtryski ustawiał niby, teraz jest wgrana seria ale nie dam głowy uciąć czy czasem nie wgrali od 150KM tylko martwi mnie ten rozrząd a wymieniany był też napinacz z łańcuszkiem. tylko -15 to chyba wiecej niż jeden ząbek. 1
Łukasz13 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 A jeśli jest na wąskim to ok, rozrząd to nie wiadomo gdzie jest źle ustawiony czy na pasku czy łańcuchu, przepływomierz łatwiej by było ocenić gdyby były seryjne wtryski i seryjna kalibracja.
_Michał_ Opublikowano 27 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2019 Tylko czy tak mogę jeździć? ciągnie ładnie, nie wiedziałem że wtryski maja coś do przepływomierza. Chyba muszę gdzieś pojechać i samemu sprawdzić u innego mechanika czy da sie ustawić ten rozrząd morze kółko jest obrócone albo źle liczył oczka na łańcuszku też częsty błąd, taki warsztat w 3 mieście a parę dni dochodzili dlaczego nie mogą napiąć paska i wciskali bajki że głowica za mocno zeszlifowana oczywiście napinacz był rozwalony a wymieniany rok wcześniej INA podobno źle ktoś napinał za pierwszym razem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się