jolley Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Witam Wczoraj po długim czasie, u innego mechanika uporałem się ze źle ustawionym rozrządem. Również coś nie tak było z zapłonem przy świecach NGK 1496 (dałem się namówić gaziarzowi ), więc zarzuciłem stare świece PFR6Q i jak ręką odjął. Przy zakładaniu gazu, gaziarz uświadomił mnie, że auto ma zrobiony program - tak wynika z parametrów. Wykonałem kilka logów z kolegą @Damianq - jeszcze raz dzięki . Rzućcie proszę okiem PB http://vaglogi.pl/log-003_020_TWvw15G.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_3M1E4I.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_Q2772.htmlhttp://vaglogi.pl/log-020_118_Ufv710.html LPG http://vaglogi.pl/log-003_020_41U4Qy3.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_Xrp8Fs4.html PB+LPG statyczny http://vaglogi.pl/log-002_033_LRAdf2.html
WYSKUN Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 tak, jest program. takich temperatur w dolocie to jeszcze nie widziałem? przydałby sie FMIC? 1
przem8 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Gaz do regulacji i wtryski zaczynają pętlić na obu paliwach. Skwar w dolocie ale po wykonaniu kilku logów na seryjnym icku nie dziwi ? 1
jolley Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 1 minutę temu, WYSKUN napisał: tak, jest program. takich temperatur w dolocie to jeszcze nie widziałem? przydałby sie FMIC? dzięki za odpowiedź ! w którym kanale jest temp? Jestem zupełnie zielony
jolley Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Teraz, przem8 napisał: Gaz do regulacji i wtryski zaczynają pętlić na obu paliwach. Skwar w dolocie ale po wykonaniu kilku logów na seryjnym icku nie dziwi ? wtryski lpg mogą być słabe? Niby mają zapasu w spód. Czy pętlą, bo źle są wyregulowane? A pozostałe parametry w miarę ok? Nic nie niepokoi? Wtryski myślę wymienić na bexowe, ale to przy okazji poprawy programu. Tzn. gaziarz stwierdził, że program do poprawki, bo turbo poźno wstaje. Wiadomo, kolejny tysiak musi polecieć ? Kwestia czy faktycznie jest kiepski Odnośnie temperatury, w dolocie, kwestia coolera tak? Jakieś konsekwencje wysokiej temp mogą być, oprócz tego, że słabnie w upalne dni? Coś o kacie możecie powiedzieć? Turbo dobrze pompuje? Sorry, za grad pytań, ale to moje pierwsze logi i chciałbym co nie co wiedzieć
przem8 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Stuków w gr. 20 praktycznie brak więc kat raczej ok. Program do poprawki, bo na benzynie pętli. Zasada jest taka, że najpierw na benzynie trzeba doprowadzić do ładu to i na gazie będzie śmigać. Turbo mogłoby trochę szybciej wstawać.
jolley Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) W gr. 20 na dwóch cylindrach wychodzi na to, że coś tam stukowego jest tak? 1.5-3.8 Czy któryś z parametrów może pokazywać problemy z cylindrami? Mechanik wczoraj pomierzył i wyszło mu na 3 cylindrach 10.5 a na drugim cylindrze 9.5. Trochę mnie przeraził btw. czy to pętlenie wtrysków jest jakieś przesadne? Czy może mieć to wpływ na spalanie? Benzyny palił mi średnio 11L, ale gazu wychodzi i 15L, także coś dużo Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez jolley
przem8 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Po logach jest trochę przylany na gazie pod obciążeniem to i pali więcej. Wtryski nie mogą pętlić więc unikaj wysokich obrotów póki co.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się