robson_k Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Witam, proszę o przeanalizowanie logów. Mechanik twierdzi, że mam turbo do wymiany (sporo oleju w dolocie). Chciałbym się dowiedzieć co jeszcze sprawdzić, wymienić itp. Dodam, że powraca mi błąd czujnika - 17698 - coolant temp sensor as radiator outlet (g83): signal too small P1290 - 002 - lower limit exceeded - intermittent. Pozdrawiam. 115+118.xls 003+020.xls 002+033.xls
soul87 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Gdzie Ty te logi robiłeś ze masz -9 stopni w dolocie ?
przem8 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 (edytowane) Logi w miarę ok prócz stukow. Kiedy świece wymieniane były? Turbo też ujdzie. Jak nie ubywa oleju na bagnecie, a z dolotu nie wylała się szklanka oleju to daj sobie spokój. Możesz sprawdzić dv. Edytowane 29 Sierpnia 2018 przez przem8
Łukasz13 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Zacznij od sprawdzenia tego co pisał soul87 bo masz temp. powietrza poniżej zera, czujnik temp. znajduję sie obok przepustnicy.
robson_k Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Mam spore ubytki oleju ~600ml/1000km do tego autko kopci na postoju. Mechanik zlał z rurki od intercoolera dokładnie 360ml oleju;) Auto kupione ponad rok temu i od razu po zakupie - zrobiony rozrząd, wymienione świece, wyczyszczony smok, misa i odma, zalany motul x-clean 5W-40. Dzięki za odpowiedź, wymienie ten czujnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się