Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Smród spalin wewnątrz


sianoz

Rekomendowane odpowiedzi

Ale Kolega marioximus nie pisze o przypadłości w ALT tylko w ADR-ze, także czytamy uważnie :gwizdanie: W B5 niestety nawiew potrafi brzydko ciągnąć smród palonego oleju do kabiny :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Koledzy, temat dotyczy silnika ALT, niemniej większość z nas szukając odpowiedzi na problem smrodu spalin w kabinie pewnie (obojętnie z jakim silnikiem) i tak trafi pewnie tutaj :kox: więc wskazówka może być pomocna.

W moim przypadku problem ten został rozwiązany.

Też sprawdzałem wcześniej układ wydechowy, nie stwierdzając żadnej nieszczelności. Olej ciekł z silnika w tak niewielkim stopniu, że pod autem nigdy nie zauważyłem jego kropli, a potrafił "narobić smrodu" :decayed:

Pozdrawiam - Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Powiem krótko miałem smród w aucie podczas jazdy gdy tylko uchyliłem okno (1.9 tdi AWX).

Sprawdziłem cały układ wydechowy...wszyscy mówili plecionka, plecionka,......... i nic.

Usunąłem wyciek z EGR-a i nic.

Niedawno wpadłem na kapitalny pomysł... ściągnę zderzak, zobaczę jak tam wszystko wygląda...i co ?? I widzę przyczynę dlaczego od ponad roku śmierdzi mi spalinami w samochodzie.

Wypadły trzy gumki z kratki wentylacyjnej. Gumki miały powodować ruch powietrza tylko w jedną stronę (na zewnątrz), a u mnie zasysało spaliny do wnętrza samochodu.

Kratka używana na allegro 30 zł, nowa 59 zł :polew:

W ASO nowa 39 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

na postoju przy wlacznym silniku klima mocno zaciaga spaliny do srodka. czy filtry do wym? czy problem z motorem-spaliny maja dosc intensywny zapach-chyba ponad norme

pozdrawiam

Zdejmij pokrywę silnika - tą gdzie masz napisane na srebrno "2.0" (pociągasz po prostu do góry). Tam zobaczysz czwórnik odchodzący od klawiatury (pokrywy zaworów). Najprawdopodobniej masz pęknięte łączenie między tym trójnikiem, a rurą dolotową. U mnie w aucie było to samo. Wstępnie zakleiłem taśmą PCV (popularnie nazywaną izolacyjną) i ustało. Docelowo trzeba wymienić całą rurę dolotową. Jak już będziesz to robił, to zmień od razu czwórnik i odmę, bo są pewnie bardzo sfatygowane.

Jeżeli zauważysz problem ze znikającym olejem, to jest też wątek poświęcony temu tematowi - polecam przeczytać od początku do końca :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...