Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Intensywny - nieprzyjemny zapach spalin


sianoz

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Nazwa tematu koks :decayed: Nieprzyjemny zapach spalin to przeważnie spalony lub nie do końca spalony olej. Jeśli faktycznie śmierdzi tam poszukałbym przyczyny, raczej nic innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że przelewa paliwem, lub nie spala do końca mieszanki. Sprawdź sondę lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, jesli masz silnik ALT 2.0 tak jak ja, to na 80% znam przyczyne smrodu spalin w kabinie. a mianowicie: rurki od odmy idace do przeplywomierza sa zrobione z gumy i lubia pekac. sprawdz to zdejmujac plastikowa oslonke na srodku silnika- ta z napisem 2.0 20v. Jest na zaczepy wiec po prostu mocniej pociagnij i tam bedziesz mial te rurki. popatrz dokladnie i sprawdz ktore sa popekane. nie radze szukac ich bo tanie nie sa. wez bardzo dobra tasme i to obklej dokladnie. i bedzie po problemie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rurki od odmy idace do przeplywomierza sa zrobione z gumy i lubia pekac. sprawdz to zdejmujac plastikowa oslonke na srodku silnika- ta z napisem 2.0 20v. nie radze szukac ich bo tanie nie sa. wez bardzo dobra tasme i to obklej dokladnie.

jesli to rurki od odmy-to z biegiem czasu(zazwyczaj kilku miesiecy) trzeba bedzie zabieg powtorzyc,bo opary olejowe,jakie "krążą" w układzie wentylacyjnym komory olejowej (odma i rurki prowadzace do dolotu)spowoduja odklejanie sie tasmy-przerabialem to w swoim silniku,mialem popekany gumowy trojnik ,laczący te wszystkie rurki od wentylacji i odmy i tasma odeszla,taśma po prostu przepuści te opary,moze lepiej poszukac z innego auta(VW np),lub zapłacic,ja za taki trójnik zapłaciłem jakies grosze (w salonie VW),wiec i te rurki bardzo drogie nie będą
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe gregorypeck :notworthy:

masz racje, moze u nas tez coś jest z tymi "elementami" co kolega sianoz kupił i poprawi to stan pracy naszego ALT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ... obyś się mylił z ta awaryjnością ....

Pozdrawiam ... :hi:[br]Dopisany: 15 Grudzień 2009, 18:35_________________________________________________a co do częsci jakie wymienił sianoz to jednymi z nich są:

łańcuszek i napinacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laczenie w elemencie nr 11. to jest gumowe i sie wali

to gumowe , czyli to co na rysunku kieruje się do dołu i nie ma przypisanej kolejnej części ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laczenie w elemencie nr 11. to jest gumowe i sie wali

to gumowe , czyli to co na rysunku kieruje się do dołu i nie ma przypisanej kolejnej części ??

miedzy innymi. po drugiej stronie tez peka. powiedz konkretnie czemu o to pytasz, to moze konkretnie Ci pomoge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas ostatniej wymieny odmy i czwórnika, nie widziałem nic innego popękanego...

wiec teraz postaram sie zwrócić uwagę również na ten wężyk ...

a jak na racie oprócz tego, że bierze "troche" oleju jest oki ,

ale dzięki ze pytasz :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...