Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Autko to Audi A4 B6 1.6 102KM ALZ bez gazu. Problem tkwi w tym ze jak auto postoi dzien, a czasami dluzej, to jest problem z odpaleniem. Silnik kreci normalnie i jak odpali to pracuje na 2 cylindry pochodzi tak z max 5 sekund i sam gasnie w tym momencie nie ma zadnej reakcji na gaz jak wciskam. Przy probie drugiego uruchomienia silnika, czasami odpala tak samo jak za pierwszym razem, a czasami odpali juz elegancko na 4 cylindry i wszystko jest w porządku. Czym to jest spowodowane ze za pierwszym razem pali na 2 cylindry? Pomocy

dodam ze jak juz odpali na 4 cylindry czuc benzyna

Opublikowano

Do sprawdzenia: 

świece,

przewody świec, 

cewka,

wtryski, 

kompresja, 


Kiedy świece zmieniałeś? cewka jest ok? jakieś błędy w komputerze? 

 

Pozdrawiam,

 Darek 

 

Opublikowano

świece, cewka, przewody mam firmy NGK

świece maja z 3 lata, cewka 4 lata, a przewody rok.

błedy w komputerze to:

P1403-008

P0441-008

P0420-007

Opublikowano (edytowane)

Ja bym zaczal od czujnika plynu. Przerabialem dwa razy. Powinno pomoc a napewno nie zaszkodzi. Czujnik 40 zl. Wymiana 5 min. Podaje zla temperature i komputer zle dobiera dawke paliwa i dlatego nie odpala. 

Edytowane przez wielkiszu666
Opublikowano
1 godzinę temu, wielkiszu666 napisał:

Ja bym zaczal od czujnika plynu. Przerabialem dwa razy. Powinno pomoc a napewno nie zaszkodzi. Czujnik 40 zl. Wymiana 5 min. Podaje zla temperature i komputer zle dobiera dawke paliwa i dlatego nie odpala. 

tylko ze sa 2, jeden za glowica, a drugi na wężu przy chlodnicy. dodam ze w tamtym roku ten co znajduje sie za glowica byl wymieniany.

Opublikowano

Zielony za glowica. Ja tez mialem wymieniony. Rok i powtorka. 

Opublikowano

Mam ten sam problem. Po nocy odpala i trzyma go na 500-600 rpm i albo zgasnie albo przepcha i bedzie dobrze. Poznie juz do konca dnia nawet jak po 8h po pracy odpale jest ok. Rano strzela z wydechu i czuc Pb. Wymienilem swiecew, przewody WN, zdjalem kolektor ssacy wyczyscilem i zalozylem nowe uszczelki. Przepustnica wyczyszcona. Czujnik temp. tez wymieniony na OEM. 

Opublikowano

Moze felerny czujnik. Jakis uszkodzony moze

Opublikowano

Wątpię. Pracuje w ASO Skody i chlopaki mi wymienili ze dwa swoje. I jeden nowy z magazyny i to samo aiw dzialo. 

Opublikowano

No to jak w aso skody pracujesz to ma tam nikogo kto sobie z tym poradzi. Wyslij zapytanie techniczne czy cos. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Oprogramowanie maja tylko pod Skody. Inne Vagi sa poblokowane. Jedyny profit to tanie części OEM ktore wystepuja i w Skodzie i w Audi. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...