Czarli Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 Witajcie. Autko to Audi A4 B6 1.6 102KM ALZ bez gazu. Problem tkwi w tym ze jak auto postoi dzien, a czasami dluzej, to jest problem z odpaleniem. Silnik kreci normalnie i jak odpali to pracuje na 2 cylindry pochodzi tak z max 5 sekund i sam gasnie w tym momencie nie ma zadnej reakcji na gaz jak wciskam. Przy probie drugiego uruchomienia silnika, czasami odpala tak samo jak za pierwszym razem, a czasami odpali juz elegancko na 4 cylindry i wszystko jest w porządku. Czym to jest spowodowane ze za pierwszym razem pali na 2 cylindry? Pomocy dodam ze jak juz odpali na 4 cylindry czuc benzyna
lewiatan1989 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 Do sprawdzenia: świece, przewody świec, cewka, wtryski, kompresja, Kiedy świece zmieniałeś? cewka jest ok? jakieś błędy w komputerze? Pozdrawiam, Darek
Czarli Opublikowano 3 Września 2018 Autor Opublikowano 3 Września 2018 świece, cewka, przewody mam firmy NGK świece maja z 3 lata, cewka 4 lata, a przewody rok. błedy w komputerze to: P1403-008 P0441-008 P0420-007
wielkiszu666 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) Ja bym zaczal od czujnika plynu. Przerabialem dwa razy. Powinno pomoc a napewno nie zaszkodzi. Czujnik 40 zl. Wymiana 5 min. Podaje zla temperature i komputer zle dobiera dawke paliwa i dlatego nie odpala. Edytowane 3 Września 2018 przez wielkiszu666
Czarli Opublikowano 3 Września 2018 Autor Opublikowano 3 Września 2018 1 godzinę temu, wielkiszu666 napisał: Ja bym zaczal od czujnika plynu. Przerabialem dwa razy. Powinno pomoc a napewno nie zaszkodzi. Czujnik 40 zl. Wymiana 5 min. Podaje zla temperature i komputer zle dobiera dawke paliwa i dlatego nie odpala. tylko ze sa 2, jeden za glowica, a drugi na wężu przy chlodnicy. dodam ze w tamtym roku ten co znajduje sie za glowica byl wymieniany.
wielkiszu666 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 Zielony za glowica. Ja tez mialem wymieniony. Rok i powtorka.
Czarli Opublikowano 3 Września 2018 Autor Opublikowano 3 Września 2018 jutro to ogarnę i napisze czy pomoglo czy nie
jarobot86 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Mam ten sam problem. Po nocy odpala i trzyma go na 500-600 rpm i albo zgasnie albo przepcha i bedzie dobrze. Poznie juz do konca dnia nawet jak po 8h po pracy odpale jest ok. Rano strzela z wydechu i czuc Pb. Wymienilem swiecew, przewody WN, zdjalem kolektor ssacy wyczyscilem i zalozylem nowe uszczelki. Przepustnica wyczyszcona. Czujnik temp. tez wymieniony na OEM.
wielkiszu666 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Moze felerny czujnik. Jakis uszkodzony moze
jarobot86 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Wątpię. Pracuje w ASO Skody i chlopaki mi wymienili ze dwa swoje. I jeden nowy z magazyny i to samo aiw dzialo.
wielkiszu666 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 No to jak w aso skody pracujesz to ma tam nikogo kto sobie z tym poradzi. Wyslij zapytanie techniczne czy cos. 1
jarobot86 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Oprogramowanie maja tylko pod Skody. Inne Vagi sa poblokowane. Jedyny profit to tanie części OEM ktore wystepuja i w Skodzie i w Audi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się