Grzescio1990 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 Witam. od kilku dni mam problem z migajaca kontrolna check engine. samochód wtedy wariuje, trzęsie silnikiem, dusi się, brak mocy, większe spalanie. byłem u znajomego i jest błąd od sondy lambdy i wypadanie zapłonu. co może być przyczyną? dodam że audi a4 b6 1.6 benzyna bez gazu
Witam. od kilku dni mam problem z migajaca kontrolna check engine. samochód wtedy wariuje, trzęsie silnikiem, dusi się, brak mocy, większe spalanie. byłem u znajomego i jest błąd od sondy lambdy i wypadanie zapłonu. co może być przyczyną? dodam że audi a4 b6 1.6 benzyna bez gazu
wielkiszu666 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 (edytowane) Cewka zaplonowa Edytowane 4 Września 2018 przez wielkiszu666
marek7575 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Wypadanie zapłonu spowodowane może być świeca , przewód świecy , powinno jeszcze błędzie być napisane który cylinder u mnie wypieła się kostka od wtryskiwacz . Posprawdzaj najpierw wszystko może coś się wypieło . To będzie jedna z tych rzeczy pozdrawiam.
romszy1 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 W dniu 3.09.2018 o 18:29, Grzescio1990 napisał: Witam. od kilku dni mam problem z migajaca kontrolna check engine. samochód wtedy wariuje, trzęsie silnikiem, dusi się, brak mocy, większe spalanie. byłem u znajomego i jest błąd od sondy lambdy i wypadanie zapłonu. co może być przyczyną? dodam że audi a4 b6 1.6 benzyna bez gazu i co udało się zlokalizować problem i naprawić ?
Witam. od kilku dni mam problem z migajaca kontrolna check engine. samochód wtedy wariuje, trzęsie silnikiem, dusi się, brak mocy, większe spalanie. byłem u znajomego i jest błąd od sondy lambdy i wypadanie zapłonu. co może być przyczyną? dodam że audi a4 b6 1.6 benzyna bez gazu
rogas1990 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 mialem kiedys podobny problem w 1.4 tsi - winny byl rozrząd
patryq633 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 2 godziny temu, rogas1990 napisał: mialem kiedys podobny problem w 1.4 tsi - winny byl rozrząd Tyle że 1.6 MPI jest tylko na pasku rozrządu i nie ma z drugiej strony łańcuszka rozrządu tak jak to jest stosowane w silnikach tsi, a przypuszczam że w twoim przypadku to właśnie wina leżała po stronie łańcuszka. Przerabiałem temat u kumpla w a3 2.0 FSI i tam dział się ten sam problem co u autora tematu, wymieniliśmy cewki, czujniki stukowe, akumulator, a wina jednak leżała po stronie łańcuszka a dokładniej napinacza. W MPI jednak to zacząłbym od wymiany cewki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się