Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Vcds - błąd, prośba o interpretację Audi A4 B8 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Bardzo proszę o interpretację błędu.
Jeżeli to ma znaczenie to dodam, że akumulator mam 95Ah i jak dobrze pamiętam to zakodowany jest tak: 4F0915105C albo tak 8K0915105E. Nie pamiętam teraz dokładnie bo nie mam możliwości teraz podłączyć Vcdsa. Wydaje mi się że oba kodowania są dobre.

20180828_212423.jpg

Opublikowano

podładuj Akumulator i skasuj błedy

Opublikowano (edytowane)

Czy to ma coś wspólnego z tym, że auto przełącza się w tryb awaryjny? 
Tylko, że jak się włącza tryb awaryjny to po podłączeniu do komputera pokazuje czujnik 2 pozycji pedału przyspieszenia - sygnał za niski.

 

Dzisiaj zmieniłem regulator napięcia razem z całą klemą +  i auto całkiem zwariowało. Tzn. auto w ogóle nie chciało zapalić. Słychać tylko było stuknięcie rozrusznika i koniec. Co do błędów to pokazał alternator, rozrusznik, jakąś tam poduszkę-za duża rezystancja, zwarcie do masy na wentylatorze od chłodnicy. Nie pamiętam teraz dokładnie. Natomiast jak zmieniłem z powrotem na tą co miałem to po skasowaniu błędów auto odpalił normalnie.
Co mogło być przyczyną?
Dodam że zmieniłem akumulator z 95Ah na 110Ah i użyłem takiego kodowania:
000915105AK VAO 6104020923
Takie kodowanie dobrze działa na tej mojej starej klemie +.

 

 

Już nie mam tych błędów z prądem spoczynkowym.
Dałem alternator do regeneracji. Wymieniony został między innymi regulator i to chyba to było przyczyną.
Niestety nie wiem dlaczego napięcie na alternatorze mam raz 14,46 a raz 13,1. Dlaczego tak jest skoro jest nowy regulator?
Gdzie szukać przyczyny? Akumulator cały czas trzyma 12,6.
Nawiasem mówiąc nadal włącza mi się tryb awaryjny i wywala błąd że jest za słaby sygnał na czujniku 2 pedału gazu. Przy błędzie napięcie na zacisku 30 raz było 12,2 ale i wywaliło przy 13,78.
Wymieniłem regulator na alternatorze, dorobiłem drugi kabel plusowy od samego alternatora do plusa w podszybiu i pojeździłem aż tydzień i znowu się zaczęło.
Gdzie szukać przyczyny? Podmieniałem komputer silnika i też nie pomogło. Czy zostaje tylko szukanie w instalacji?

Edytowane przez spedero

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...