Sahes Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 Witam mam problem albowiem silnik po rozgrzaniu terkocze pali się check silnika, czyscilem smok był zawalony ale nie pomogło ciśnie przy 2000 obrotów 2.7bar przy 3500 4bar a na biegu jałowym 1.2-4, auto było u mechanika podmienili napinacz i łańcuch na nowy ale dalej to samo olej 5w30 elf, auto sprowadzone 6 miesięcy temu że stanów co Jeszce może być tego przyczyną?
przem8 Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 37 minut temu, Sahes napisał: podmienili napinacz i łańcuch na nowy Trafił się uszkodzony zamiennik?
Sahes Opublikowano 5 Września 2018 Autor Opublikowano 5 Września 2018 To nie był napewno oryginał, pewnie istnieje jakaś możliwość ale chyba niewielka
soul87 Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 Pali sie check, wiec jest błąd? jaki ?
Sahes Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 mam jeszcze zdjęcia innych odczytów wstawię około 18 bo muszę mieć dostęp do komputera. 4 godziny temu, soul87 napisał:
przem8 Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 Błąd wskazuje na błędnie działający nastawnik lub przestawiony rozrząd. Spróbuj odpiąć wtyczkę i sprawdź czy dalej będzie terkotać. Prócz tego jakbyś miał dostęp do vaga to odczytaj z ciekawości gr.93 w blokach pomiarowych, chodzi o wartość "idle stabilization"
Sahes Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 Wtyczkę od napinacza? Postaram się dziś odczytać tą gr. 93
Sahes Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 Wtyczka wyjęta i robi tak samo, zapomniałem dodać że czasami podczas jazdy na rozgrzanym silniku przy 2 tys obrotów słychać to dużo głośniej VID_20180906_144448.mp4
Sahes Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 Wartości dla iddle stabilization przy odpaleniu na ciepłym od - 0.2 do 0.2
Sahes Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 Nie znam się za bardzo myślałem że mam sprawdzić idle stabilization
soul87 Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 opcje sa dwie. Albo nowy napinacz jest uwalony albo napinacz nie dostaje cisnienia oleju mimo ze smok zostal wyczyszczony i cisnienie na podstawie filtra oleju jest, ale na gorze juz nie
Sahes Opublikowano 6 Września 2018 Autor Opublikowano 6 Września 2018 Czyli kanał olejewy przy napinaczu może być przytkany?
przem8 Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Żeby sprawdzić to idle stabilization trzeba wejść w silnik>bloki pomiarowe>wpisać 93 i wszystko się już wyświetli Przy demontażu napinacza sprawdzane było jego sitko czy nie jest zarośnięte nagarem? Kanał olejowy też może być niedrożny. Wszystko możliwe.
przem8 Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Jeśli rozrząd jest złożony na znaki zarówno na wałkach jak i na pasku to masz rozciągnięty łańcuszek lub niedomaganie napinacza np. kiepskie ciśnienie oleju. Wartości powinny być jak najbliżej zera.
Sahes Opublikowano 7 Września 2018 Autor Opublikowano 7 Września 2018 Posprawdzam jutro te znaki i dam znać VID_20180907_212656.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się