Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AMB 1.8t Q PROBLEM TERKOTANIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem albowiem silnik po rozgrzaniu terkocze pali się check silnika, czyscilem smok był zawalony ale nie pomogło ciśnie przy 2000 obrotów 2.7bar przy 3500 4bar a na biegu jałowym 1.2-4, auto było u mechanika podmienili napinacz i łańcuch na nowy ale dalej to samo  olej 5w30 elf, auto sprowadzone 6 miesięcy temu że stanów co Jeszce może być tego przyczyną? 

Opublikowano
37 minut temu, Sahes napisał:

podmienili napinacz i łańcuch na nowy

Trafił się uszkodzony zamiennik?

Opublikowano

To nie był napewno oryginał, pewnie istnieje jakaś możliwość ale chyba niewielka 

Opublikowano

Pali sie check, wiec jest błąd? jaki ? 

Opublikowano

received_1044096465762735.jpegmam jeszcze zdjęcia innych odczytów wstawię około 18 bo muszę mieć dostęp do komputera. 

4 godziny temu, soul87 napisał:

 

Opublikowano

Błąd wskazuje na błędnie działający nastawnik lub przestawiony rozrząd. Spróbuj odpiąć wtyczkę i sprawdź czy dalej będzie terkotać. Prócz tego jakbyś miał dostęp do vaga to odczytaj z ciekawości gr.93 w blokach pomiarowych, chodzi o wartość "idle stabilization"

Opublikowano

Wtyczkę od napinacza? Postaram się dziś odczytać tą gr. 93

Opublikowano

Wtyczka wyjęta i robi tak samo, zapomniałem dodać że czasami podczas jazdy na rozgrzanym silniku przy 2 tys obrotów słychać to dużo głośniej 

Opublikowano

Wartości dla iddle stabilization przy odpaleniu na ciepłym od - 0.2 do 0.2

IMG_20180906_205016.jpg

IMG_20180906_204444.jpg

IMG_20180906_204333.jpg

Opublikowano

to nie jest grupa 93 ... 

Opublikowano

Nie znam się za bardzo myślałem że mam sprawdzić idle stabilization :(

Opublikowano

opcje sa dwie. 

Albo nowy napinacz jest uwalony

albo napinacz nie dostaje cisnienia oleju mimo ze smok zostal wyczyszczony i cisnienie na podstawie filtra oleju jest, ale na gorze juz nie

Opublikowano

Czyli kanał olejewy przy napinaczu może być przytkany? 

Opublikowano

Żeby sprawdzić to idle stabilization trzeba wejść w silnik>bloki pomiarowe>wpisać 93 i wszystko się już wyświetli :D

Przy demontażu napinacza sprawdzane było jego sitko czy nie jest zarośnięte nagarem? Kanał olejowy też może być niedrożny. Wszystko możliwe.

Opublikowano

To miałem sprawdzić? 

IMG_20180907_212540.jpg

IMG_20180907_212611.jpg

Opublikowano

Jeśli rozrząd jest złożony na znaki zarówno na wałkach jak i na pasku to masz rozciągnięty łańcuszek lub niedomaganie napinacza np. kiepskie ciśnienie oleju. Wartości powinny być jak najbliżej zera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...