Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Check Engine vol.2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam B6 , 2004 r, 140 KW quattro 2004r. Po założeniu gazu w styczniu 2017 roku w aucie praktycznie non stop świeci się Check. Mój mechanik z serwisu Volkswagena nie radzi sobie już zybtnio z tym tematem. Auto na gazie czasem przy długim staniu na światłach przydusza się, raz gaśnie a czasem załapuje i działa normalnie, dzieje się to sporadycznie raz w tygodniu czasem rzadziej. Do tego również sporadycznie na dłuższych trasach po redukcji biegu i ponownym wrzuceniu wyższego biegu pojawia się mocne szarpnięcie z tępym odgłosem. Również jest to sporadycznie ostatnio raz na 700 km trasie. Ostatnio po wymianie przepływomierza zostały usunięte błędy, po dwóch dniach zaświeciły się kontrolki ABS i ESP , raz były raz nie. Po kolejnych dwóch dniach te kontrolki całkiem zgasły a świecił się już tylko CHECK. Auto po podpięciu pod komputer pokazało następujące błędy : 

Moduł centr. - komfort: 

055B - wywołanie alarmu przez wyłącznik drzwiowy od strony kierowcy - błąd

0626 - Wywołanie alarmu przez wyłącznik drzwiowy - prawy tył - błąd

061A - Prawe tylne drzwi nie są blokowane lub nie dają się odblokować - nie doszło do odryglowania

 

Ogrzewanie / klimatyzacja

04FA - Siłownik klapy spiętrz. - Komputer blokuje się albo bez napięcia

 

Układ sterowania silnika 1

P0420 - Katalizator (rząd 1) - niedostateczne działanie

P0300 - Przerywacz spalania rozpoznany - sygnał niezrozumiany

P0303 - Przerywacz spalania cylinder 3 rozpoznany - sygnał niezrozumiany

P0304 - Przerywacz spalania cylinder 4 rozpoznany - sygnał niezrozumiany

 

Układ sterowania skrzyni biegów : 

P1857 - Sygnał obciążenia - meldunek błędu z sterownika silnika

 

ABS/ESP : 

059B - czujnik ciśnienia - błąd

 

Do powyższych błędów dochodzi jeszcze dziwny dźwięk zaraz po odpaleniu zimnego silnika , trwa około 30-40 sekund i ucisza sie , jakby coś przestawało się kręcić. czy może to być pompa wtórnego obiegu powietrza ? 

Za każdą pomoc z góry dziękuje.

 

Opublikowano
7 minut temu, Jakub Schenk napisał:

jakby coś przestawało się kręcić. czy może to być pompa wtórnego obiegu powietrza ? 

Może być. Jak masz mechanika z aso to nie powinno być żadnego problemu żebyś zrobił podstawowe logi dynamiczne. Prócz tego sprawdź jakie masz korekty długoterminowe po kilkudziesięciu km na lpg (nie kasuj wcześniej błędów żeby to sprawdzić).

Opublikowano

Błędy od wypadania zapłonu. Układ WN(świece, cewki) do sprawdzenia w pierwszej kolejności, później sprawdzić wtryski LPG i regulacje. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...