matbruk Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Witam , jestem nowy na forum , mam takie pytanie auto to a4b8 1.8 TFSI 2008 rok , przebieg 150 tys. Wczoraj podczas jazdy auto przestalo przyspieszac jechalo jakby mialo 50km , potem za jakies 15min wywalilo checkengine, i ciezko odpala. Dzis u mechanika na kompie , ze niema cisnienia paliwa, prawdopodobnie padla pompa paliwa głowna albo ta w zbiorniku, mechanik w pon bedzie sprawdzal cisnienie w kazdej z pomp. Zaczalem czytac o tym na necie i teraz pytanie czy w tym silniku jest ta pompa z wadliwym popychaczem co rozwala rozrzad? czy juz ta nowsza popychacz z rolka? Czy teraz wystarczy dac nowa pompe i wszystko wroci do normy czy mam sie spodziewac jakichs dramatów? niewiem czy ma to jakies znaczenie ale 50km przed awaria wlalem troche paliwa tak za 50zł z nieznanej stacji bo musialem dojechac , po drodze niebylo orlen/bp Tak to zawsze leje pb98 na orlen/bp. Pozdrawiam.
matbruk Opublikowano 5 Października 2018 Autor Opublikowano 5 Października 2018 szkoda ze nikt nic nieodpisal , auto juz sprawne, padła pompa wysokiego cisnienia, po wymianie na nowa wszystko wrocilo do normy, pompa org z aso, jest juz nowszego typu i trzeba tez wymienic laczenia bo inaczej sie niezlozy, wszystko wyszlo okolo 2000zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się