Skocz do zawartości
IGNOROWANY

check engine , pompa wysokiego cisnienia?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , jestem nowy na forum , mam takie pytanie auto to a4b8 1.8 TFSI 2008 rok , przebieg 150 tys.

Wczoraj podczas jazdy auto przestalo przyspieszac jechalo jakby mialo 50km , potem za jakies 15min wywalilo checkengine, i ciezko odpala.

Dzis u mechanika na kompie , ze niema cisnienia paliwa, prawdopodobnie padla pompa paliwa głowna albo ta w zbiorniku, mechanik w pon bedzie sprawdzal cisnienie w kazdej z pomp.

Zaczalem czytac o tym na necie i teraz pytanie czy w tym silniku jest ta pompa z wadliwym popychaczem co rozwala rozrzad? czy juz ta nowsza popychacz z rolka?

Czy teraz wystarczy dac nowa pompe i wszystko wroci do normy czy mam sie spodziewac jakichs dramatów?

niewiem czy ma to jakies znaczenie ale 50km przed awaria wlalem  troche paliwa tak za 50zł z nieznanej stacji bo musialem dojechac , po drodze niebylo orlen/bp

Tak to zawsze leje pb98 na orlen/bp.

 

Pozdrawiam.

 

Opublikowano

szkoda ze nikt nic nieodpisal , auto juz sprawne, padła pompa wysokiego cisnienia, po wymianie na nowa wszystko wrocilo do normy, pompa org z aso, jest juz nowszego typu i trzeba tez wymienic laczenia bo inaczej sie niezlozy, wszystko wyszlo okolo 2000zł. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...