maesto10 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Witam kolegów map pytanie ostatnio zauważyłem że silnik się przegrzewa na desce dochodzi do 90 stopni i się utrzymuje a jak podpinałem vaga i na blokach pomiarowych dochodziło nawet do 102 stopni i słyszałem włączenie się wentylatora miał ktoś coś podobnego i jak sobie z tym poradził
przem8 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Jaki silnik ? Jeśli załączył się wentylator i temp. spadła to wszystko jest ok.
maesto10 Opublikowano 11 Września 2018 Autor Opublikowano 11 Września 2018 (edytowane) silnik 1.8t AWJ wiatrak sie włączył i lekko spadło ale utrzymymuje sie 100 stopni na wolnych obrotach i na postoju raz doszło do 105 stopni a na desce dalej 90 stopni niewiem może ma tak być Edytowane 11 Września 2018 przez maesto10
przem8 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 (edytowane) Jak przekroczy znacznie 105 to dopiero temp. na zegarze się dalej podniesie. . W czasie jazdy ile się utrzymuje ? Temp. rzędu 95 stopni to norma dla tego silnika Edytowane 11 Września 2018 przez przem8
fenix02 Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 Licznik cały czas wskazuje 90 w zakresie temperatury 80-110 . Ten typ tak ma.
ElectricShock Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 Jeśli wersja z dwoma wiatrakami to sprawdź czy mniejszy od strony pasażera się nie rozleciał.
fenix02 Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 W dniu 16.09.2020 o 01:09, ElectricShock napisał: Jeśli wersja z dwoma wiatrakami to sprawdź czy mniejszy od strony pasażera się nie rozleciał. Tylko 1 wiatrak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się