Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy - turbina nie wstaje w ogóle


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z mocą w moim 2.0TFSI.

Pewnego razu podczas jazdy odczułem że samochód stracił moc, głośniejszy dźwięk dobiegał z wydechów, pewnie spadł wąż z dolotu - pomyślałem, ale niestety nie - dolot jest szczelny.

Zrobiłem logi, okazało się że Turbo w ogóle nie wstaje. Westgate działa ok. Zdjąłem rurę z turbo, dojścia niestety do wirnika nie ma, udało mi się jedynie patrząc w lustro kawałkiem twardego przewodu ruszyć delikatnie wirnik - obraca się bez problemu, luzów niestety nie jestem w stanie sprawdzić. (Dodam że turbo nie tak dawno było robione - hybryda).

Wyciągnąłem zawór DV, wygląda ok.

Sprawdzałem oczywiście też błędy, ale nie ma żadnych..

Ktoś ma jakiś pomysł?

Edytowane przez Quatro7
Opublikowano

N75 albo DV, od tego bym zaczął 

Opublikowano

jak pisałem - DV wymontowany, wygląda wszystko OK

N75? na logach pokazuje że westgate działa prawidłowo, na wolnych obrotach przy dodawaniu gazu sztangkienka pracuje, a podczas jazdy turbo nie dmucha jednak w cale.

błędów w ECU brak.

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, Quatro7 napisał:

Zrobiłem logi, okazało się że Turbo w ogóle nie wstaje.

Sprawdzałem oczywiście też błędy, ale nie ma żadnych..

 

Ściema - no to albo w ogole nie wstaje i sa bledy albo wstaje i nie ma bledow . Zdecyduj sie. Jakie masz to cisnienie zadane i aktualne. ?

co do DV - obejrzales je sobie i stwierdziles, ze wyglada ok czy zmierzyles chociaz opornosc miernikiem ?

Edytowane przez KubiaK
Opublikowano

nie wstaje i błędów nie ma, a jaką oporność powinno pokazywać? co innego niż 0 jest OK? tak samo przy n75?

Opublikowano (edytowane)

Rezystancja DV 15, a N75 25

ciegno na gruszce powinno się luźno ruszać palcami?

Edytowane przez Quatro7
Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.09.2018 o 17:15, Quatro7 napisał:

Rezystancja DV 15, a N75 25

ciegno na gruszce powinno się luźno ruszać palcami?

bylo to gdzies na workshop manuals sorry ale nie pamietam i nie mam tego nigdzie zapisanego. dla n75 powinno byc jakos pomiedzy 25-35 ohm a dla DV tez cos kolo 25 chyba, wiec moze byc malo w Twoim wypadku ale to musisz sobie sam znalesc i sprawdzic - chyba, ze gdzies wygrzebie to dam Ci znac. Aha no i musisz pamietac, ze odczyt tych wartosci zmienia sie z temperatura , wiec wymagane wartosci musza byc sprawdzane w danej temperaturze otoczenia. Poszukam moze znajde. Problem jest taki, ze nowy DV nie ma juz gumowej membranki wiec inaczej go nie sprawdzisz niestety. Moj wygladal jak nowy , tloczek chodzil lekko a okazal sie byc padniety. Jak masz opcje mozesz wziac jakis na podmianke.

ciegno nie powinno sie ruszac palcami. jesli masz na mysli kierunek gora dol , bo na boki moze (chodz nie powinno) miec delikatny luz.

Edytowane przez KubiaK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...