MateuszDG Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Mam problem z autem które kupiłem jakiś czas temu. Pacjent Audi A4 B6 1.8T BFB 163KM. PB+LPG. W aucie był zrobiony program na 190KM. Auto równo pracuje, przyśpieszenie wydaje się być ok, nic konkretnego się nie dzieje jednakże pojawia się check i pod kompem kilka błędów. 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Rura dolotowa przepływomierz-turbo była wymieniona bo poprzednia była delikatnie pęknięta a błąd 17705 daje wyrzuca. Rozrząd wymieniony tydzień temu. Zarówno przed jak i po wymianie rozrządu błąd dalej występuje. Napinacz czy może czujniki? Z sonda i katalizatoem to już w ogóle inny temat. Podmieniałem już sonde dwa razy i zawsze coś jest nie tak. A zamiast katalizatora jest DP więc co oznacza w tym przypadku błąd 16804? Przygotowałem kilka logów - prosiłbym o ocenę. Na jałowym: 090-091-093 - http://vaglogi.pl/log-090_091_093_Z09HVT7.html Dynamiczne: 002-033-093 - http://vaglogi.pl/log-002_033_093_ynv2Ra.html 002-033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_WSoSiwx.html 003-020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_EtolZUQ.html 115-118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_G7xhry.html Dodam że zrobiłem test w grupie 94 - na drugim biegu powyżej 1100 obrotów w pozycji 4 pojawił się "SYS OK" więc rozumiem że problem tkwi w pasku i jego ustawieniu bądź czujnikach a nie w napinaczu?
przem8 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) Rozrząd przestawiony o ząbek. Sondę należy wyprogramować w ecu. Logi na pb? W czasie logów odpuszczałeś gaz?, głównie w 115+118, bo jakieś herezje tam widać. Prócz tego słaby przepływ i wtryski zaczynają pętlić. Edytowane 17 Września 2018 przez przem8
MateuszDG Opublikowano 17 Września 2018 Autor Opublikowano 17 Września 2018 Ok to w takim razie muszę umówić się do mechanika na poprawkę z rozrządem. Logi robione na lpg. Końcówka była z odpuszczeniem i ewentualne podniesienie obrotów jak ktoś zjechał. Akurat jak robiłem logi to straszny ruch się zrobił. Czyli jeszcze przepływka do wymiany? Czyszczenie tymi preparatami do przeplywomierzy coś daje czy lepiej jakąś używke kupić?
przem8 Opublikowano 17 Września 2018 Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) Zrób na pb po kasowaniu błędów 2+33 i jeszcze raz 115+118 ale najpierw doprowadź ten rozrząd do ładu. Edytowane 17 Września 2018 przez przem8
MateuszDG Opublikowano 7 Października 2018 Autor Opublikowano 7 Października 2018 Rozrząd udało się doprowadzić do ładu. Logi na PB. 2+33: http://vaglogi.pl/log-002_033_bW0a3m.html 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_txfY84.html
przem8 Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 Na pewno przepływ za mały i wtryski pętlą. Sprawdź szczelność dolotu i ciśnienie paliwa. Najprawdopodobniej przepływka będzie do wymiany. Jak ciśnienie paliwa ok, przepływ się poprawi, a wtryski dalej będą pętlić to program do poprawki lub większe wtryski i korekta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się