Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina, sonda i rozrząd


MateuszDG

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z autem które kupiłem jakiś czas temu. Pacjent Audi A4 B6 1.8T BFB 163KM. PB+LPG. W aucie był zrobiony program na 190KM.

Auto równo pracuje, przyśpieszenie wydaje się być ok, nic konkretnego się nie dzieje jednakże pojawia się check i pod kompem kilka błędów.

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low
P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

Rura dolotowa przepływomierz-turbo była wymieniona bo poprzednia była delikatnie pęknięta a błąd 17705 daje wyrzuca.

Rozrząd wymieniony tydzień temu. Zarówno przed jak i po wymianie rozrządu błąd dalej występuje. Napinacz czy może czujniki?

Z sonda i katalizatoem to już  w ogóle inny temat. Podmieniałem już sonde dwa razy i zawsze coś jest nie tak.

A zamiast katalizatora jest DP więc co oznacza w tym przypadku błąd 16804?

Przygotowałem kilka logów - prosiłbym o ocenę.

 

Na jałowym:

090-091-093 - http://vaglogi.pl/log-090_091_093_Z09HVT7.html

Dynamiczne:

002-033-093 - http://vaglogi.pl/log-002_033_093_ynv2Ra.html

002-033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_WSoSiwx.html

003-020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_EtolZUQ.html

115-118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_G7xhry.html

Dodam że zrobiłem test w grupie 94 - na drugim biegu powyżej 1100 obrotów w pozycji 4 pojawił się "SYS OK" więc rozumiem że problem tkwi w pasku i jego ustawieniu bądź czujnikach a nie w napinaczu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd przestawiony o ząbek. Sondę należy wyprogramować w ecu. Logi na pb?

W czasie logów odpuszczałeś gaz?, głównie w 115+118, bo jakieś herezje tam widać.

Prócz tego słaby przepływ i wtryski zaczynają pętlić.

 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to w takim razie muszę umówić się do mechanika na poprawkę z rozrządem. 

Logi robione na lpg. Końcówka była z odpuszczeniem i ewentualne podniesienie obrotów jak ktoś zjechał. Akurat jak robiłem logi to straszny ruch się zrobił. 

Czyli jeszcze przepływka do wymiany? Czyszczenie tymi preparatami do przeplywomierzy coś daje czy lepiej jakąś używke kupić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób na pb po kasowaniu błędów 2+33 i jeszcze raz 115+118 ale najpierw doprowadź ten rozrząd do ładu.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd udało się doprowadzić do ładu.

Logi na PB.

2+33: http://vaglogi.pl/log-002_033_bW0a3m.html

115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_txfY84.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przepływ za mały i wtryski pętlą. Sprawdź szczelność dolotu i ciśnienie paliwa. Najprawdopodobniej przepływka będzie do wymiany. Jak ciśnienie paliwa ok, przepływ się poprawi, a wtryski dalej będą pętlić to program do poprawki lub większe wtryski i korekta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...