Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z temperaturą chłodzeniem/ pomoc


adioss995

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Kupiłem niedawno audi a4 b8 2.0cr 143km zrobiłem w niej rozrząd wymieniłem olej itp 

podczas jazdy zauważyłem że temperatura dochodzi do 70/80 stopni a w korkach do 90 dobija i postanowiłem wymienić termostat  i po wymianie  wczoraj po ok 20km ostrej jazdy udało mi sie uzyskać te 90 stopni i juz potem przy spokojnej jeździe do domu te 90 stopni sie utrzymało

dzisiaj rano jak jechałem do pracy ok 20 km temperatura na dworze 12 stopni auto zagrzało sie do ok 80 stopni i zauważyłem że gdy zgasiłem auto to przez ok 1-2 minuty po zgaszeniu chodził wiatrak co mnie zdziwiło a jeszcze bardziej zdziwiło mnie to że gdy teraz przyjechałem do domu to specjalnie zagrzałem auto do 90 stopni i zgasiłem to wentylator sie nie kręcił 

zauważyłem że auto do 70/80 stopni grzeje sie szybko potem do tych 90 trzeba dług czekać przy dosyć ostrej jeździe i wyglada to tak jak by przy np 80 stopniach załączał sie wiatrak i auto ciężko miało sie zagrzać dalej ale gdy już przekroczy ten próg to wentylator sie wyłącza i już jest normalnie 

 

Co o tym myślicie ? co możecie mi doradzić ? może to być czujnik temperatury ?

Edytowane przez adioss995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 wypalanie DPFa dlatego wiatrak pracował po zgaszeniu silnika 

Edytowane przez daffy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhy i jeszcze wyskakuje mi błąd

 

5120 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 00 [237] - Signal too High (Rich)
 
 
auto odpala na zimnym i ciepłym ok nie ma żadnych objawów zeby coś było nie tak 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to do wymiany termostat tylko orginał ASO z końcówką AD. Druga sprawa to wiatrak chodził przez wypalanie DPFa. Przy wypalaniu też auto grzało mi do 80-90 stopni. Po wymianie termostatu DPF wypala się rzadziej, bo auto pracuje w normalnych temperaturach i nie zasyfia się DPF tak szybko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że ja mam auto z 2008r i nie mam termostatu tego z obudową  tylko u mnie się wymienia sam ten grzybek i on jest wymieniony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy z tym błędem mogę uruchomić vcds em wypalanie dpf? 

Mam tylko opcje dopalania dpf podczas jazdy nie mam opcji na postoju tak ma być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...