Audi a4 b6 1.8t AVJ przepływomierz
3 3

    61 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich forumowiczów !!!

    Mam pytanie dotyczące mojej audi jak w temacie, jakiś czas temu do mojej audi weszła całkiem nowa turbina i  nowy zawór n75 wszystko ładnie działa jednak mam zastrzeżenia co do spalanie oraz że czasem jak wcisnę pedał gazu na trzecim biegu auto jest mułowate. Moje pytanie dotyczy czy może być to przepływka dlatego, że została sprawdzona komputerowo przez komputer firmy texa i pokazywało mi wartość mogę się pomyliś z oznaczeniem końcowym ale na pewno było 45 g/s przy 6000 tys obrotów. Z góry dziękuje za podpowiedź.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bez logów to wrózenie z fusów troche, to sprawdzanie było robione podczas jazdy czy na postoju?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dopiero jutro będę miał dostęp do vcds i zrobię logi chodź jeszcze nie wiem jak je odczytać, sprawdzenie było robione podczas postoju ponieważ texa nie ma możliwości zrobienia logów dynamicznych. Dodam tylko jedna rzecz, kiedy wciskalem pedal gazu do oporu to najpierw było 25g/s i przez chwilę spadło do 5g/s i nagle 45 g/s. Ale mam do Ciebie prośbę Łukasz jakie logi zrobić na jakich blokach i jeśli mógłbyś ocenić te logi? 

     

    Edytowane przez shadow997

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdzanie na postoju mija się z celem, co do logów to zacznij od podstawowych po kasowaniu błędów, kanały parami 002+033, 003+020, 115+118

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli rozumiem że mam robić wszystko na trzecim biegu zaczynać robić logi od 1700 obrotów do odcięcia? Czyli wszystkie wyżej wymienione kanały robić dynamicznie? 

     

    Edytowane przez shadow997

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    TAk dokładnie, tylko wybieraj po dwa kanały na przejazd jak pisałem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobrze dziękuję za pomoc, czyli jak zrobię logi to mogę je tutaj wrzucić i sprawdził byś mi kolego co jak wygląda. Mam jeszcze prośbę czy możesz powiedziec mi czego dotyczą te kanały bo widzę że masz duża wiedzą w tym temacie? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na przyszłość logi prześlij na vaglogi.pl i wklej tylko linki 😛

    Po logach jest w miarę ok, turbo delikatnie przeładowuje ale tak może zostać, przepływ taki se ale w seryjnym avj ciężko osiągnąć ponad 120g/s.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za odpowiedź, autko trochę drży na na biegu jałowym dlatego próbuje znaleźć odpowiedź na tą sytuację i trochę słaba jest 😁

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Logi robiłeś na pb? Ogólnie wygląda to dobrze, możesz jeszcze zrobić 002+033 na lpg.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Właśnie to było na LPG Łukasz 😁

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Aha to przynajmniej wiadomo że lpg dobrze ustawione. :) czyli wychodzi że jest ok, no chyba że chcesz na pb powtórzyć.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chodziło mi tylko o to czy dobrze działa, a ta sonda lambda trochę nie szaleje? Chcę zrobić soft i chciałem żeby wszystko było ok, wyskakuje mi cały czas błąd termostatu nie wiem od czego temperature pokazuje mi 103 stopnie, a na zgarach zawsze trzyma się minimalnie ponad 90 ale tak minimalnie. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    11 minut temu, shadow997 napisał:

    Chodziło mi tylko o to czy dobrze działa, a ta sonda lambda trochę nie szaleje?

    Korekty sondy są w normie. Zrób 2+33 na pb po kasowaniu błędów, bo grunt żeby dobrze było na paliwie do którego jest stworzony silnik.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobrze zaraz zrobie, a co jeśli jeden czujnik pokazuje mi w 75 stopni a drugi 101 stopni w vcds? 

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Proszę na Pb, przepraszam że tak wrzucam ale na tej stronie vaglogi ciągle nic tu nie ma taki komunikat.

    LOG-01-002-033-xxx.CSV

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    51 minut temu, shadow997 napisał:

    Proszę na Pb, przepraszam że tak wrzucam ale na tej stronie vaglogi ciągle nic tu nie ma taki komunikat.

    LOG-01-002-033-xxx.CSV

    A zarejestrowałeś się? Dziwne, bo stronka działa bez zarzutu.

    Wskazania mieszczą się w normie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    powiedz mi tylko przem to chyba nie jest normalne że jeden kanał pokazuje mi temperature 55 a drugi 103 stopnie ? samochód ogólnie wolno sie nagrzewa i ciągle wyskakuje mi błąd z termostatem 17700 p1292, i wskazówka na zegrach jest minimalnie poza 90 stopnii tak cały czas stoi.

     

     

    Edytowane przez shadow997

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Termostat do wymiany, częsta przypadłość.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jaki polecisz? I czy z takimi wartościami mogę robić softa bo napinacz z łańcuchem już wymieniłem, świecie, czyscilem mise olejową no i nówka turbina jest. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, shadow997 napisał:

    Dobrze zaraz zrobie, a co jeśli jeden czujnik pokazuje mi w 75 stopni a drugi 101 stopni w vcds? 

     

     

    Na których kanałach to sprawdzasz?

    Edytowane przez Łukasz13

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Szczerze nie pamiętam a jakie mają być dokładnie? Bo jak przejdę 15 kilometrów to dopiero łapie ponad 90 stopni. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    15 km to za dużo, normalna temp. w avj to koło własnie 100 st., sprawdz czy czujnik sprawny porównaj temp. w silniku na kanale 1 z temp. w liczniku nie pamietam który kanał.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wiem że to normalne że 100 stopni ale na zegarze chyba powinno być 90 stopni równo a moja jest poza 90. Nie wiem czy to normalne w avj? 

    Edytowane przez shadow997

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

    sprawdz czy czujnik sprawny porównaj temp. w silniku na kanale 1 z temp. w liczniku nie pamietam który kanał.

    Jeśli dobrze pamiętam to grupa 17-instruments --> bloki pomiarowe --> blok 3, ale to do sprawdzenia na rozgrzanym silniku, bo czujnik G2 jest wyskalowany chyba od 30 stopni (?). Różnica w temperaturze nie powinna przekraczać +/- 3 stopnie.

     

    Godzinę temu, shadow997 napisał:

    ale na zegarze chyba powinno być 90 stopni równo a moja jest poza 90. Nie wiem czy to normalne w avj? 

    Ile "poza 90"? Wskaźnik na desce ma charakter nieliniowy - pozycja wskazówki nie zmienia się jak temp. skoczy z 90 na 94 stopnie. Jeśli wskaźnik nie skacze w czasie pracy silnika (po dogrzaniu) tylko trzyma stałą pozycję to raczej jest z nim wszystko w porządku (i z czujnikiem G2 najprawdopodobniej też).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie właśnie jest tak że komputer pokazuje 103 stopnie celsjusza może mniej i tak jest na zegarze ale w innych samochodach z tym silnikiem zegar pokazuje równe 90 na skali. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak, powinien pokazywać "równe" 90. Sprawdź ten czujnik G2. Co do termostatu, nie wiem jak inni, ale ja polecam Mahle Original TM 3 100 lub Behr BTM 3 100 (właściwie to nie wiem czym one się różnią, często są nazywane łącznie Mahle Behr, w każdym razie mam ten pierwszy od marca  i działa bez zarzutu).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Termostat już zamówiony, mam pytanie dotyczące pompy wspomagania jaki płyn zalać bo będę wymieniał od razu pompę wspomagania i pompę sai? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    32 minuty temu, shadow997 napisał:

    pompę sai

    Nie wymieniaj tego, bo to bez sensu. Jak masz zamiar robić program to tuner wyłączy Ci to w ecu razem z drugą sondą, przy okazji wybijasz kata i nie będzie Cię dręczył żaden check :D

    Co do płynu to masz do tego odpowiedni dział. Sam zmieniałem dwukrotnie na zielony febi i jest ok.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    3 3

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy