Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie mogę dojść do ładu z moim AVJ-em. Ogólnie auto jest trochę słabsze, niż powinno.

Dodatkowo czasem jest tak, że w ogóle nie jedzie (tak, jakby turbo w ogóle nie wstawało). Częściej się tak działo, gdy było gorąco, ale teraz też się czasem zdarza.

Ciekawostka jest taka, że miesiąc temu ściągałem zderzak i przy okazji przepłukałem wężem ogrodowym chłodnice i IC i przez kilka dni samochód śmigał całkiem dobrze, a potem z dnia na dzień słabł w oczach :P.

Dodatkowe info:

- świeża sonda (ma ze 3 miesiące)

- świeża przepływka

- nowy N75 Pierburga do oplowskiego 2.0T

- świeży DV

- wywalone N112, N249, ezektor i kilka niepotrzebnych zaworków.

- mam LPG.

Wklejam podstawowe logi:

http://vaglogi.pl/log-002_033_DzzP3r.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_VkOJU7.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_lS29c6.html

Może ktoś wyczyta z logów więcej, niż ja :P.

Edytowane przez X18XET
Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez X18XET
Opublikowano

Wg. logów to wszystko jest dobrze, moze lpg nie jest najlepiej ustawione i rozjeżdza adaptacje?

 

Opublikowano

Ja po logach tez nic zlego nie widze, wszystko tu w porzadku.

Opublikowano

No właśnie z logów nic konkretnego nie wynika, może oprócz deczko za małego przepływu. LPG raczej mi nie ruszy adaptacji, bo mam odpiętą pompkę SAI i wtyczkę od napinacza :P.

Chyba muszę mieć lapka w pogotowiu i zlogować go, jak znowu złapie muła ^^.

Opublikowano

No tak, jak wtyczka odpieta to adaptacje nie wchodzą.

Opublikowano (edytowane)

Btw, przypomniałem sobie jeszcze, że czasem, jak wcisnę głębiej gaz tak między 2k-3k rpm, to czuć pojedyncze zafalowanie przyspieszenia tzn. przez ułamek sekundy próbuje przyspieszać, potem przez ułamek sekundy przyspieszenie spada, a za chwilę wraca z powrotem do stanu początkowego i już jedzie. Nie raz czuć też delikatne szarpanie, gdy jadę stałą prędkością i silnik kręci się z  2k-3k rpm. Coś takiego to mi akurat śmierdzi N75, ale jest nowy :P. A możliwe, żeby przepustnica tak świrowała?

Idzie ją jakoś sprawdzić? Nie ma przypadkiem jakiegoś pola z otwarciem przepustnicy w bloku 000?

Edytowane przez X18XET
Opublikowano

Kanal 117 jest od polozenia kata otwarcia przepustnicy. Mozesz zlogowac.

Opublikowano

Jutro zloguję ^^.

Opublikowano

Zrob 115+117+118 to bedzie wiadomo czy cos z przepustnica. 

Opublikowano

Przecież kąt otwarcia przepustnicy masz w 003...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...