X18XET Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) Nie mogę dojść do ładu z moim AVJ-em. Ogólnie auto jest trochę słabsze, niż powinno. Dodatkowo czasem jest tak, że w ogóle nie jedzie (tak, jakby turbo w ogóle nie wstawało). Częściej się tak działo, gdy było gorąco, ale teraz też się czasem zdarza. Ciekawostka jest taka, że miesiąc temu ściągałem zderzak i przy okazji przepłukałem wężem ogrodowym chłodnice i IC i przez kilka dni samochód śmigał całkiem dobrze, a potem z dnia na dzień słabł w oczach :P. Dodatkowe info: - świeża sonda (ma ze 3 miesiące) - świeża przepływka - nowy N75 Pierburga do oplowskiego 2.0T - świeży DV - wywalone N112, N249, ezektor i kilka niepotrzebnych zaworków. - mam LPG. Wklejam podstawowe logi: http://vaglogi.pl/log-002_033_DzzP3r.html http://vaglogi.pl/log-003_020_VkOJU7.html http://vaglogi.pl/log-115_118_lS29c6.html Może ktoś wyczyta z logów więcej, niż ja :P. Edytowane 3 Października 2018 przez X18XET
X18XET Opublikowano 3 Października 2018 Autor Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) . Edytowane 3 Października 2018 przez X18XET
Łukasz13 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Wg. logów to wszystko jest dobrze, moze lpg nie jest najlepiej ustawione i rozjeżdza adaptacje?
bartez90 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Ja po logach tez nic zlego nie widze, wszystko tu w porzadku.
X18XET Opublikowano 3 Października 2018 Autor Opublikowano 3 Października 2018 No właśnie z logów nic konkretnego nie wynika, może oprócz deczko za małego przepływu. LPG raczej mi nie ruszy adaptacji, bo mam odpiętą pompkę SAI i wtyczkę od napinacza :P. Chyba muszę mieć lapka w pogotowiu i zlogować go, jak znowu złapie muła ^^.
Łukasz13 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 No tak, jak wtyczka odpieta to adaptacje nie wchodzą.
X18XET Opublikowano 3 Października 2018 Autor Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) Btw, przypomniałem sobie jeszcze, że czasem, jak wcisnę głębiej gaz tak między 2k-3k rpm, to czuć pojedyncze zafalowanie przyspieszenia tzn. przez ułamek sekundy próbuje przyspieszać, potem przez ułamek sekundy przyspieszenie spada, a za chwilę wraca z powrotem do stanu początkowego i już jedzie. Nie raz czuć też delikatne szarpanie, gdy jadę stałą prędkością i silnik kręci się z 2k-3k rpm. Coś takiego to mi akurat śmierdzi N75, ale jest nowy :P. A możliwe, żeby przepustnica tak świrowała? Idzie ją jakoś sprawdzić? Nie ma przypadkiem jakiegoś pola z otwarciem przepustnicy w bloku 000? Edytowane 3 Października 2018 przez X18XET
bartez90 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Kanal 117 jest od polozenia kata otwarcia przepustnicy. Mozesz zlogowac.
bartez90 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Zrob 115+117+118 to bedzie wiadomo czy cos z przepustnica.
Łukasz13 Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Przecież kąt otwarcia przepustnicy masz w 003...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się