sebus102 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Witam, W ostatnim czasie zauważyłem problem z pompą paliwa w mojej A4. Pompa pracowała cicho ale nie miała swojej wydajności. Auto nie domagało przy ostrzejszym dodaniu gazu. Wymieniłem pompę razem z pływakiem na tą od anglika. Niestety pływak zaczął działać na odwrót. Podejrzewam, że jak to bywa w anglikach czujnik podłączony jest na odwrót. Mam zamiar zamienić ze sobą 2 piny środkowe odpowiadające za odczyt rezystancji pływaka we wtyczce pompy. Czy ktoś już z was miał podobny problem ? Czy Bawić się w to ? Czy raczej przełożyć cały pływak z mojej starej pompy ? Poproszę o informacje.
Bromchit Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Wymień pływak. To nie kwestia anglik europa tylko rocznik.
bobikos Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Dokładnie różnica modelowa. Załóż swój pływak
sebus102 Opublikowano 8 Października 2018 Autor Opublikowano 8 Października 2018 W dniu 5.10.2018 o 15:16, bobikos napisał: Dokładnie różnica modelowa. Załóż swój pływak Myślicie że wystarczy przełożyć ten czujnik który mam na pompie czy lepiej całość?
Bromchit Opublikowano 8 Października 2018 Opublikowano 8 Października 2018 Wystarczy sam czujnik, i będzie mniej roboty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się