marcin9680 Opublikowano 22 Lutego 2009 Opublikowano 22 Lutego 2009 Witam serdecznie , szukam wszelakiej pomocy , podpowiedzi itp. a mianowicie od paru dni zauwazylem ze podczas jazdy , nie wazne z jaka predkoscia i na jakich obrotach silnik ma problem z zejsciem z obrotow przy zmianie biegow. Objawia sie to tym , ze podczas zmiany biegow , po wysprzegleniu i zdjeciu nogi z gazu silnik przez okolo 2 sekundy utzrymuje sie na obrotach po czym zchodzi. Wiaze sie to tez z delikatnymi szarpnieciami przy odpuszczeniu sprzegla , poprostu tak to wyglada jakby swiezo upieczony kierowca zaczol jezdzic dieslem i nerwowo wciskal lub odpuszczal sprzeglo lub gaz-jezeli tak to moge okreslic. Wspomne , ze napewno do wymiany jest jeden lub wiecej pompowtryskiwaczy - kolebanie sie auta na biegu jalowym , znika po zwiekszeniu sily nadmuchu klimatyzacji. Czy to utrzymywanie sie na obrotach jest zwiazane z uszkodzonymi pompkami? czy tez nawala cos innego?! Bardzo prosze o podpowiedzi , dziekuje i pozdrawiam. P.S. jak ktos ma na zbyciu pompki do AWXa to chetnie sie potarguje
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 w AWX ECU chwilke po puszczeniu pedalu gazu chwile utrzymuje predkosc obrotową silnika, aby dac czas kierowcy na zmiane przelozenia i ponowne zalaczenie sprzegla - bilans ekonomiczny, mniej energii zuzywa utrzymanie przez chwile stalych obrotow niz ponowne ich zwiekszenie do wyjsciowej wartosci. powodem szarpania moze byc duzo innych przyczyn. bez diagnostyki - sprawdzenia bledow i wykonania logow trudno klasyfikowac PD do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się