Tusiek04 0 Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Witam. Posiadam audi a4 b6 3.0 V6 quattro mam problem tak jak w temacie. Auto nie ma tej mocy co jest podana katalogowo straciła około 50km wyrzucilem już katy i wyłączyłem sondy żadnych błędów komputer nie pokazuje co może być przyczyną? (Ponad 6.5k obrotów silnik nagle ożywa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Wrzuć logi 2+33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory87 1188 Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) Sprawdzałeś wałek w kolektorze? obstawiam, że nie ma klapek i to jest powodem utraty mocy. Gruszki działają ? Edytowane 5 Października 2018 przez Gregory87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tusiek04 0 Opublikowano 5 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) Godzinę temu, Gregory87 napisał: Sprawdzałeś wałek w kolektorze? obstawiam, że nie ma klapek i to jest powodem utraty mocy. Gruszki działają ? Poprzedni właściciel mówił że czujnik jest do wymiany od tych gruszek (zawór) wymieniłem i dalej jest to samo jutro sprawdzę jak to tam wygląda Edytowane 5 Października 2018 przez Tusiek04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory87 1188 Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 To już wiesz gdzie szukać, jeżeli układ skracani dolotu jest niesprawny to motor traci na mocy. Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia, bo gruszki przy odpaleniu powinny zaciągnąć i trzymać. Dopiero po przekroczeniu 4200 obrotów wracają do pierwotnego położenia. No i koniecznie wałek do przeglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Czujnik potwierdzający przestawienie wałka posiadał dopiero 3.2FSI, w 3.0 są tylko elementy wykonawcze (zaworek podciśnienia i gruszki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 Rozrząd sprawdzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się