Dominozx Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Witam. Mam problem z falującym boostem. Po wymianie uszkodzonego przepływomierza kupiłem nowy magneti marelli. Po uruchomieniu auto od razu pzygasa i gaśnie chyba ze Doda się mu gazu. Ciśnienie rośnie do 1.1 czyli do prawidłowego jakie ma być (program) lecz po chwili ciśnienie spada do 0.5 i rośnie do 0.8 i tak kilka razy. Kupilem inny przepływomierz używany boscha. Auto nie przygasa po odpaleniu ale ciśnienie rośnie do max 0.7b i czuć również minimalne wahania. Szzenosc jest, kata brak, przepustnica czysta po adaptacji, turbo po regeneracji. Które grupy logow zrobić? Wczoraj robiłem kilka grup żeby sprawdzic wartości przeplywki Wieczorem wrzucę kilka logow które zrobiłem wczoraj na obu przeplywomierzach
przem8 Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Godzinę temu, Dominozx napisał: magneti marelli. Tego nawet szkoda montować, bo tylko bosch z przepływek się sprawdza. Zawór dv i n75 sprawdzałeś? Logi dynamiczne 002+007, 003+025, 002+013 na benzynie oczywiście.
Dominozx Opublikowano 18 Października 2018 Autor Opublikowano 18 Października 2018 Do ostatnio sprawdzałem u było ok ale jeszcze raz dla pewności sprawdzę. N75 działa jak powinien. Może szczelność wg jeszcze zobaczę. Logi może jutro uda mi się zrobić
Dominozx Opublikowano 21 Października 2018 Autor Opublikowano 21 Października 2018 Zrobiłem logi w/w grup. Zerknie ktoś okiem? 002+007 http://vaglogi.pl/log-002_007_56c9ok6.html 002+013 http://vaglogi.pl/log-002_013_w1DJ76.html 003+025 http://vaglogi.pl/log-003_025_k87B410.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się