Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujacy boost 1.8t | przeplywka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z falującym boostem.

Po wymianie uszkodzonego przepływomierza kupiłem nowy magneti marelli. Po uruchomieniu auto od razu pzygasa i gaśnie chyba ze Doda się mu gazu. Ciśnienie rośnie do 1.1 czyli do prawidłowego jakie ma być (program) lecz po chwili ciśnienie spada do 0.5 i rośnie do 0.8 i tak kilka razy.

 

Kupilem inny przepływomierz używany boscha. Auto nie przygasa po odpaleniu ale ciśnienie rośnie do max 0.7b i czuć również minimalne wahania. 

Szzenosc jest, kata brak, przepustnica czysta po adaptacji, turbo po regeneracji. Które grupy logow zrobić? Wczoraj robiłem kilka grup żeby sprawdzic wartości przeplywki 

Wieczorem wrzucę kilka logow które zrobiłem wczoraj na obu przeplywomierzach

Opublikowano
Godzinę temu, Dominozx napisał:

magneti marelli.

Tego nawet szkoda montować, bo tylko bosch z przepływek się sprawdza.

Zawór dv i n75 sprawdzałeś?

Logi dynamiczne 002+007, 003+025, 002+013 na benzynie oczywiście.

Opublikowano

Do ostatnio sprawdzałem u było ok ale jeszcze raz dla pewności sprawdzę. N75 działa jak powinien. Może szczelność wg jeszcze zobaczę. Logi może jutro uda mi się zrobić 

Opublikowano

Zrobiłem logi w/w grup.

Zerknie ktoś okiem?

 

002+007

http://vaglogi.pl/log-002_007_56c9ok6.html

 

002+013

http://vaglogi.pl/log-002_013_w1DJ76.html

 

003+025

http://vaglogi.pl/log-003_025_k87B410.html

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...