mbedi Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Mam do naprawy A4 1.8T AEB, nie drukuje o dziwo błędów, chodzi na 3 cylindry, po diagnozie doszedłem do tego że cewka drugiego cylindra ma masę, zasilanie po zapłonie ale nie ma sterowania (przewód szaro-brązowy) w schemacie widzę że idzie on do pinu 2 czegoś co jest nazwane IGNITION AMPLIFIER. Czy jest to jakiś element poza ECU? Bo przejrzałem wszystkie piny ECU i rozebrałem wtyczki i do żadnej z nich nie dochodzi przewód szaro-brązowy i tej grubości. Wygląda jakby coś miało być po drodze. Pomoże ktoś?
Łukasz13 Opublikowano 18 Października 2018 Opublikowano 18 Października 2018 Moduł zapłonu na filtrze powietrza moze być uszkodzony.
mbedi Opublikowano 19 Października 2018 Autor Opublikowano 19 Października 2018 10 godzin temu, Łukasz13 napisał: Moduł zapłonu na filtrze powietrza moze być uszkodzony. Czyli sygnał nie idzie z ECU tylko tego modułu? To znaczy że tam szukać przerwy na wiązce ewentualnie uszkodzenie modułu?
mbedi Opublikowano 19 Października 2018 Autor Opublikowano 19 Października 2018 (edytowane) Moduł podmieniony furacz śmiga aż miło. Dzięki Łukasz13 za pomoc. Temat do zamknięcia. Edytowane 19 Października 2018 przez mbedi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się