jw-2305 Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam wszystkich audimaniaków, chciałbym was prosić o analizę logów i błędów. Strzałka wpada mi w notlauf, ale jak ją tak trochę pogoniłem na tych logach to na ostatnich szła jak trzeba. Na pierwszy rzut oka to przeładowuje więc sądzę że będę musiał się dobrać do płuc mojej niuni i odkurzyć je. Pozdrawiam wszystkich. Odczyt błędów: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 30SG 1437 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00012 1 Fault Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Próba statyczna: - normalnie: 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b1ada7c0c5e4331.html 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6545e4bddf2cc7c0.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30b6681aca916686.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8f35e48eef5361f.html 007: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b99fd12fd31be50.html 013: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9b8d679d11fd29d.html - basic settings: 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aeb26008699516d3.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19b216106065785b.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c64699b94de57f92.html 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad0440ef09e0633c.html Próba dynamiczna: - normalnie: 000: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6da39a8470598f89.html 001: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fed6fc54d80963f8.html 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a488f17f1260700c.html 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b59cbf319ad5b09.html 008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5496bdce5771bbe.html 010: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e644ef060e5ad2cf.html 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e20b86a4344efbb.html
spanky Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 auto po sofcie ... [tlenu mało, gnoju dolane ,jedne ofgraniczniki wywalone ,drugie nie ruszone - kto to robil ?] -statyczny kat wtrysku do ustawienia -turbo do czyszczenia
jw-2305 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Opublikowano 25 Lutego 2009 Softa zmieniałem u Świątka w Bydgoszczy. na tym sofcie mam zrobione jakieś 80 tyś. km i do tej pory bez zarzutu. Kąt wtrysku tak wiem jest do porawienia bo wymieniałem 20 tyś km temu rozrząd. Jakie ograniczniki wywalone?[br]Dopisany: 24 Luty 2009, 08:59_________________________________________________co myślicie o usunięciu kata z układu wydechowego przy okazji czyszczenia turbiny? dodam że autko ma przelatane 292 tyś. km.
przemik Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Logi nie wskazują, że kat jest zapchany ale... ja bym wywalił...
michalki Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 A gdzie to widać że kat nie jest zapchany że tak zapytam ? Ja miałem przypadek: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosba_o_analize_logow-t64130.0.html I też nie było widać że kat zapchany a jednak to była przyczyna tej całej sytuacji. Ja bym zaczął od wycięcia kata bo i tak po takim przebiegu to nie wiadomo co tam w nim siedzi i napewno to nie zaszkodzi a może pomóc. Pozatym miły efekt akustyczny turbawki :]
jw-2305 Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Opublikowano 28 Lutego 2009 no i po czyszczeniu. w pewnym miejscu zacierały się żaluzje, syfu trochę było elegancko wyczyszczone i git. śmiga elegancko. zaglądam w kata a tu zdziwienie kata w środku brak wcześniejszy właściciel musiał usunąć więc skręciłem wszystko do kupy. pozdrawiam.
przemik Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Logi nie wskazują, że kat jest zapchany ale... ja bym wywalił... Prorok jaki czy co
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się